,

poTABLOVKY

neděle, dubna 13, 2014


Tak to vypadá, že jsem už konečně pořádně procitla, protože jsem zase stála před objektivem a néé za ním. Už je to doba, co tomu tak bylo naposledy. Celkově mi focení moc chybělo, rádoby zima byla k ničemu, to se fotit nedalo a ztratila jsem do toho ten správný feel. No ale teď už zase začíná sezóna, takže se těším. Navíc miluju ten pocit. I když mě cokoliv může trápit, můžu bejt unavená, ale pak přijde radost z povedené fotky a na všechno zapomenete a jen cítíte hřejivý pocit a usmíváte se. Je to pro mě druh relaxu, říkám tomu jednoduše ,,fotit pro radost"...A přesně takové focení jsme si udělaly s Lenny. 


Celý den jsme strávily na focení tabla. Máme jednu tématickou fotku a jednu tradiční portrétovku. Díky naší rozmazlenosti, aprílovému počasí a nedostatku jídla jsme to zhodnotily jako náročný den. Navíc jsem byla focená až na konci, takže jsme domů měly jet jako poslední. My jsme se ale rozhodly, že využijeme dlouhotrvající fotomake-up a uděláme si venku ještě pár fotek. Vykouklo na nás dokonce po celém dni sluníčko. Prvně jsme fotila já Lenny a když jsem vyfotila mojí/její top fotku, vyměnily jsme si pozice. Lenny říká, že má obsesi na focení mýho obličeje zblízka. Já jsem si díky tomu mohla po půl roce vyměnit profilovku na FB. Takže teď jsou naše profilovky vzájemné. =D
Vy se nyní můžete podívat na fotky a příště čekejte potablovky s Lenny. To je prosím konec dnešního povídaní...



You Might Also Like

40 your comments

  1. Jak může být někdo tak krásneeeeeeej <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to je milé, děkuji Nico :-*

      Vymazat
  2. Jak můžeš být doslova tak kráásná, to fakt nechápu ! <3
    Až Ti závidím to všechno, od obličeje, úsměvu až po vlasy :) Fotky jsou opravdu moc vyvedené, slušelo Ti to a nejlepší je opravdu ta božská fotka, kterou máš na facebooku :) Jsi prostě kočka, jak má být

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikky, jseš zlato! :-*
      No ale nemáš mi vůbec co závidět!!! Zrovna Ty! ;)
      Už pracuju na těch otázkách do rozhovoru! ;)

      Vymazat
    2. Jé, to je moc milé! :) Tak se budu moc těšit :-*

      Vymazat
  3. Krásná, nádherná, dokonalá! ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý vlasy :D opravdu to se ti tak kroutí od přirozená??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík, no zrovna tady jsem to točila i žehličkou. :)

      Vymazat
  5. Ahoj Diuš, fakt mám chválit? To přece víš, že jsou fotky krásné. Jste s Lenny šikuly.
    PS: Díky za koment. Provedu reparát! :)

    OdpovědětVymazat
  6. jsi strašně moc nádherná! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to vůbec ne, ale děkuji moc za kompliment! :)*

      Vymazat
  7. Nádherné fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Panebože, ty jsi nádherná!!! Krásné fotky, kočko:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, tolik chvály jsem fakt nečekala! :-*

      Vymazat
  9. Jsi kráska :)) Ty fotky jsou boží, krásně nafocené!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenny si dala záležet, ta jediná mi rozumí. :D (To zní divně)

      Vymazat
    2. Lenny je narozdíl od tebe aspoň pěkná..

      Vymazat
    3. No to bez pochyby je. :)

      Vymazat
  10. tak tohle jsou naprosto nádherný fotky ! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. moc ti to sluší, jsi vážně krásná :) my fotíme tablo v pátek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak držím palce, ať je podle tvých představ. :) My už máme fotky vybrány. :)

      Vymazat
  12. Nechápu, jak se můžeš někomu líbit xD Hlavně ty tvoje vlasy, který si každý den musíš kulmovat, jelikož se ti přirozeně vlastně vůbec nevlní. Smutné...

    OdpovědětVymazat
  13. Ty vlasy miluju!! :-*
    A panebože, proč já ty anonymy čtu, mám z nich pak naběhlou žílu na čele! ^^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé jsi nejhodnější, díky moc! :-) ..No já se divím sobě, že na to vůbec odepisuju. No ale já jsem asi dost kliďas. :)

      Vymazat
    2. :-* Tak to ti závidím, měla jsem chuť servat si obličej, je mi zle z toho jaký lidi můžou být... :/

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: