, , ,

SPRING IN HAIR

čtvrtek, dubna 24, 2014

Ahoj všichni! Dneska Vám ukážu můj oblíbený jarní účes, který už možná dobře znáte a když ne, tak uvidíte, že je superjednoduchý.

Ač to nevypadá, tak i já si sem tam poupravím vlasy. Díky tomu, že se mi vlasy přirozeně vlní, tak mi natočené kulmou vydrží a nikdy se nenarovnají. Naopak je problém, když si je vyžehlím, aby mi to vydrželo. No a když jsme se posledně podnikaly s Lenny celodenní focení, tak jsme chtěly moje vlasy něčím ozvláštnit a vznikl tenhle romantický účes.
První krok je natočit si vlasy. Pak stačí vzít velkou gumičku, přetáhnout ji přes hlavu a vlasy kolem uší zastrkat za gumičku. Když byste chtěly účes směřovat víc do antického stylu, tak zastrkejte vlasy po stranách úplně kolem celé hlavy. To Vám ukážu třeba zase někdy příště. Potom stačí využít kvetoucího jara a zastrkat si pár kvítku za gumičku a vytvořit tak přírodní čelenku. A to je celá věda! Až to budete zkoušet, tak stáhněte gumičku níž jak já, ať to nevypadá, že skrýváte přídavný mozek.. =D


Pak už se můžete vrhnout na květinkové, romantické focení..





Jak se Vám výsledek líbí? / Už jste vyrostly z toho dávat si kytky do vlasů? / Chtěly byste více článků, které se budou týkat tématu ,,vlasy"?

You Might Also Like

52 your comments

  1. Krásné fotky a krásný účes, moc ti to sluší! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to jsi mě potěšila, díky moc! :)

      Vymazat
  2. Přídavný mozek :D Nádherné fotky! Nejvíce se povedly ty první 3 :) A článků o vlasech můžeš dělat určitě více, tenhle účes se ti povedl :)
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikuš, jsi moc milá, uvidíme jak to nakonec bude, třeba budou vlasy v hlavní roli častěji. :)

      Vymazat
  3. To je vážně supr jednoduchý a efektní :) !
    Fotky jsou nádherné :) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš! :) Pochvala patří Lenny, to fotila ona. :)

      Vymazat
  4. Tobě to sluší moc :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. :O :-* Nejkrásnější!!!! Ano,výsledek se mi líbí moooc. A ne, nevyrostla, kytky si do vlasů budu strkat pořád :D a ano chci více článků ohledně vlasů ( hlavně těch tvých :3 )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, no budu se snažit, hodně otázek už padlo, co se týká mých vlasů. :)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Převelice Ti děkuji za takovou pěknou pochvalu! :)

      Vymazat
  7. jee, ta kytičková kombinace!!! To je nádhera! :) A ty jsi překrásná:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to nejsem, ale i tak moc moc díky! O:)

      Vymazat
  8. to je krásné Dio,jste šikulky a tenhle účes si často dělám,hrozně mě to baví <3 :D klidně víc článků o vlasech! :))

    OdpovědětVymazat
  9. Ježiši Diano, bejt klukem, uteče od tebe na míle daleko..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šup, dávám ti náskok! ;)

      Vymazat
    2. Dio, z té tvé odpovědi nemůžu!!!! :D Tlemím se, tlemím :DDD
      Bože,bože... :D

      Vymazat
  10. nádherné fotky, vypadáš jako víla a na prvních dvou fotkách máš úžasně nalíčené oči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochvalu jak líčení, tak fotek. :)

      Vymazat
  11. Nádherné fotky a účes perfektní! Nikdy bych neřekla, že je to tak snadné, mně gumička vždycky vyletí nahoru ještě víc, než tobě až nakonec spadne :D .. To je ten altán, kde jsi fotila Lucku s Matesem? Mohu se zeptat, kde bych ten altán našla? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé díky moc! :) No musíš vyzkoušet různé druhy gumiček a jednou to určitě vychytáš! :) ..Jojo přesně ten a je na sanatorce za Jevíčkem. :)

      Vymazat
  12. Dianko, nepřestáváš mě překvapovat, jsi úžasná. Opravdu tyhle fotky jsou tak přirozené, romantické a ty jsi na nich taková .. no perfektní a tento styl se k Tobě hodí <3
    Ten čas je moc pěkný, moc Ti sluší, ta přirozenost je nejkrásnější :) Já mám od přírody úplně kudrnaté vlasy a máš pravdu, také mají problém vydržet rovné, třeba tento účes vyzkouším, jestli mi padne na delší vlasy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *účes, co jsem to zase vyklopila za hlod ;D

      Vymazat
    2. Děkuji za takový krásný komentář, jsi nehodnější! :-)*
      No a myslím si, že Tobě sluší všechno a u tento čas = účes :D ..

      Vymazat
  13. Až si někdy budu kulmovat vlasy, tak určitě vyzkouším, protože Tobě to moc sluší <3 a s těma kytičkama <3 nejlepší! Opravdu krásné fotky ;-)

    kraskadne.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, jsem ráda, že jsem mohla inspirovat! :)

      Vymazat
  14. opravdu nádherný, strašně moc ti to sluší!! :))

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné fotky! Sluší ti to, jsi jako víla :)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc krásné fotky, účes je krásný a originální, parádně ti sedí :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/famous-beauties-monika-leova.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se Ti líbí! :)

      Vymazat
  17. Krásné :) Jen stejně jako já, mám pocit, že ti moc nejde uvolnit rty, když se fotíš. Ale třebas se mi to jen zdá ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, někdy tu pusu mám fakt jak skřípnutou! :D

      Vymazat
  18. Ježíšku na nebi to je krásný!!!! <3
    jsi kočka, jsi kočka jsi kočkaaa

    OdpovědětVymazat
  19. Odpovědi
    1. Jsem ráda za tak milou reakci, dík! :)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: