THE HONEY FASHION BUNNY (interview)

úterý, dubna 29, 2014

..A protože mě dělat rozhovory baví, tak dnes tady zase jeden najdete! 
Tentokrát se jedná se o zvlášť zajímavý rozhovor, který už jsem měla dlouho v plánu zrealizovat. Blogerka, která se nechala vyzpovídat byla Nga Luongová, která je jak sama říká, je ,,hnacím motorem" blogu nesoucí roztomilý název The Honey Fashion Bunny. Nga má sice vietnamské kořeny, ale narodila se v Praze, kde i momentálně žije. V roce 2011/2012 studovala rok na střední škole ve Francii, odkud začala psát o zahraniční kultuře. Tento pobyt ji ovlivnil v určitých věcech, a díky tomu si prý například uvědomila, čemu by se v budoucnu chtěla aktivně věnovat. Jejím velkým snem je působit a pohybovat se v doméně módního průmyslu, který mladou blogerku lákal již od raného dětství. 
Nga: << The Honey Fashion Bunny je místo, kde se střetává má vášeň k módě s názory na určité věci, které mě obklopují, a které postupem času poznávám. Toto mi také umožňuje neustále rozvíjet mou kreativitu či vytvářet vlastní styl. >> ...Pokud jste zvědaví, jak Nga odpovídala na moje otázky a chcete se dozvědět více, tak stačí jen nadále pokračovat v čtení tohoto článku..



. Jak dlouho už bloguješ a co se změnilo od tvých blogových začátků k dnešnímu dni? 
Blog The Honey Fashion Bunny vedu od svých čtrnácti let, ale aktivněji jsem se mu věnovala následující rok. Díky němu se můj rutinní život obyčejné studentky odtrhl od řetězu. Potkala jsem a stále potkávám mnoho inspirativních osobností. Dostala jsem také jedinečnou šanci spolupracovat s různými značkami nebo známými módními weby.
Mezi mé spolupráce patří například: tvorba masek pro Minty Concept Club, styling pro český módní časopis Instyle, design výlohy pro značku Kenvelo (více v záložce PRESS), styling na focení pro úžasnou Kláru Výtiskovou, atd.
 
. Prozraď nám něco o svém původu. Přijde mi to hrozně zajímavé. V čem jsou hlavní rozdíly vietnamské kultury od té typicky české? 
Mám k české kultuře velice pozitivní vztah. Jelikož jsou rodiče Vietnamci, naučili mě jazyk a něco z jejich kultury. U nás doma to vypadá takhle: od rána do večera si dáváme rýži (občas ale mamka udělá guláš nebo špagety), jíme hůlkami, slavíme lunární rok a dáváme si na Vánoce dárky pod stromeček. Českou a vietnamskou kulturu mícháme nějakým způsobem dohromady.
Setkávám se s Vietnamci dennodenně, v Praze jich totiž žije hodně.


. Hodně cestuješ, že ano? Baví Tě to? Jaká místa už jsi navštívila a za jakým účelem?   
Cestování je můj vášnivý koníček, velice často mám tendenci opustit domov a objevovat jiná místa. Kam se nejčastěji vracím je Francie – jezdím tam většinou za studijními účely nebo jen tak z nostalgie. Troufám si říct, že znám Paříž celkem dobře, je to zatím mé nejoblíbenější město. Dále jsem stihla navštívit Španělsko (dělala jsem rodině organizátora, průvodce a tlumočníka při road tripu) – Barcelonu a Madrid, také ostrov Malorku (opět organizátor, průvodce a tlumočníka), dále to byly destinace jako Berlín, Drážďany, Vídeň, Bratislava a asi před sto lety jsem byla na školním výletě v Londýně a v Brightonu. 
Doufám, že někdy odcestuji i mimo světadíl, třeba do Vietnamu atd.

. Co zrovna děláš, když nebloguješ? Studuješ? Máš nějaké koníčky? S kým trávíš svůj čas?  
Velkou část mého života tvoří studování, stejně jako u všech mladých lidí dnešní doby.
Mezi mé koníčky patří již zmiňované cestování, dále miluji vaření a pečení, stejně tak jako běh a jógu, když mám čas, tak si ráda šiju na stroji, listuji si lifestylovými časopisy, dívám se na filmy, čtu atd.
Nejvíce času trávím s mou drahou polovičkou, rodinou a mými přáteli.


. Kdybys měla popsat zjednodušeně svůj styl oblékání, jak by to bylo?  
Tak to je hodně zapeklitá otázka! Zdá se mi, že se mi styl oblékání velice často mění, protože občas se vcítím do různých rolí podle nálady. Pohybuji se někde mezi chic, boho, minimalismem, křehkým dívčím stylem, někdy trochu tomboy ... Chtěla bych se ale držet spíš takové té ‘‘nenucené elegance‘‘.

. Zajímalo by mě, jaké články si nejraději přečteš Ty?  
Odjakživa mě táhne francouzská kultura, inspirují mě blogy například Le Blog de Betty, Cherry Blossom Girl, Tokyo Banh Bao nebo Garance Doré. Projedu čas od času tuzemskou blogosféru, sleduji především lidi, které znám osobně a vím, že i ve skutečnosti to jsou zlatíčka.
Protože miluji vaření, tak navštěvuji často Pinterest, kde často narážím na food blogy. Dokážu nad tím strávit opravdu hodně času.


. Co je Tvým životním snem? Jaká jsou Tvoje největší přání? Máš nějaký vzor? 
Sny a touhy může mít každý, ale podle mě je důležitější to, co se doopravdy splníJ Zatím si to nechám pro sebe.

. Vypadáš skvěle, držíš nějakou dietu? Jaký je Tvůj jídelníček? Co jíš ráda/nerada?  
Oh, nemyslím si, ale děkuji za tvůj názor:D Dietu nedržím, ale vyhýbám se určitých jídel. Věřím v tom, že jídlo dokáže viditělně ovlivnit celkovou psychiku člověka (jste to, co jíte). Když víte, odkaď se berou některé věci, tak se vám automaticky zkazí apetit - a tak to funguje u mě.
Mám velkou averzi k fastfoodům (všechno kromě kebabu!), hotovým pokrmům do mikrovlnky a k jiným nezdravým chemicky zpracovaým potravinám (bílý cukr, pšenice). U nás doma se dbá na to, aby každé jídlo obsahovalo plno zeleniny (velké plus vietnamské kuchyně!) a dostatečné množství proteinů v mase nebo v rybách.
Ráda jím jídlo, které si uvařím sama doma (nebo od mamky) nebo si zajdu s mým drahým někam na kvalitní večeři nebo oběd.


Nga k nalezení:
Bloglovin: http://www.bloglovin.com/blog/1792503/the-honey-fashion-bunny
Facebook: http://www.facebook.com/pages/The-Honey-Fashion-Bunny/242768882418974
Instagram: http://instagram.com/ngaluongova
Youtube: http://youtube.com/user/honeyfashionbunnytv
Ask.fm: http://ask.fm/NgaLuongova


. No a poslední otázka, na co se můžeme na Tvém blogu těšit do budoucna? 
Nechte se překvapit!

Tak jak se Vám líbil rozhovor s jednou z mých nejoblíbenějších blogerek. Já doufám, že Vám Nga připadá taky tak okouzlující a zajímavá, jako je v mých očích. Její články jsou pro mě velkou inspirací a na její blog chodím tak moc ráda. Třeba se jednou stane, že se seznámíme i v neblogovém životě a povedeme rozhovory už jen tak lážo-plážo. Možná jsem Vám tímto rozhovorem také představila někoho, koho jste zatím ještě neznali a nebo naopak budete se mnou souhlasit, že Nga je báječná. ..Tak jak to tedy je? 


You Might Also Like

22 your comments

  1. počujem o nej prvý krát a vyzerá super!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem inspirovala! :)

      Vymazat
  2. Slyším o ní poprvé a určitě na nic mrknu! :) Vypadá moc sympaticky a baví mě sledovat i jinou kombinaci kultury s tou naší, když někdo žije u nás :) Moc pěkný článek Dio :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já jsem si myslela, že ji každý zná! :-)

      Vymazat
  3. vypadá strašně sympaticky, určitě se podívám na její blog :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak tuto blogerku vubec neznám, rozhovor natolik super, že ji již sleduji :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám mega radost, že jsem Ti představila někoho nového! :)

      Vymazat
  5. pekna zena :-)

    www.donnaiveh.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. A já ji třeba vůbec neznala. Ale je fakt kouzelná! :O :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že tak působí nejen na mne! ;)

      Vymazat
  7. Je to nádherné děvče, moc zajímavý rozhovor, děkuju díky tobě jsem se o ní dozvěděla :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem moc ráda, že se tak stalo! :)

      Vymazat
  8. Nga je velice sympatická, nikdy jsem o ní neslyšela ale moc ráda se podívám na její blog. Skvělý rozhovor Dii ! :))
    Coffee with milk and two sugars

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem fakt moc ráda, že jsem udělala rozhovor s někým, koho jste ještě neznaly, holky! :) ..Navíc je to pro mě fakt milovaná blogerka! :)

      Vymazat
  9. lovely pics - i love very much your haircut!!

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: