TOGETHER

sobota, dubna 19, 2014

Krásný slunečný víkend Vám všem! 

S Lenny jsme se shodly na tom, že už je to doba, co jsme naposledy společně póózovaly před objektivem a rozhodly jsme se zakročit. Neustále vidíte jen výsledky našeho vzájemného focení, kde je buď jedna, nebo druhá. Tentokrát uvidíte pár fotek, kde jsme spolu
Snad se Vám budou fotky líbit. Na focení jsem si vybrala těžce přístupné místo, protože jsem hrozně chtěla fotky v rákosí. Fotilo se špatně, protože svítilo hodně sluníčko, nebylo se kam schovat, nikdo nám nedržel odrazovou desku, ani stínítko a fotky byly před úpravou v dezolátním stavu. Navíc jsme byly protivné, já jsme se v rákosí bála, hořely nám popálené kotníky od kopřiv a fotila to třetí strana, která foťák v rukou nikdy nedržela a které jsem musela vždy všechno nastavit.  
Bylo nám ale líto žádnou fotku nevybrat a díky tomu nakonec vznikl i tento článek, kde přece jenom pár našich fotek uvidíte. Omlouvám se našemu fotografovi, že jsem byla taková tlama nespokojená. =D




You Might Also Like

52 your comments

  1. Nádherné fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to děkujem, že se líbí! :)

      Vymazat
  2. moc krásné fotky a hezké líčení:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Ti! :) ..Já jsem to nemohla z těch očí jen tak dostat. :D

      Vymazat
  3. úúúúžasnýýýýýýýýýýýýýýý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pozitivní komentář od anonyma, to se jen tak nevidí! O:)

      Vymazat
  4. Náhodou fotky jsou úplně perfektní! Vy dvě jste prostě nehorázný krásky <333
    Ta třetí a poslední jsou TOOOP!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooooch díky Nico :-*
      My máme nejradši asi tu první! ;)

      Vymazat
  5. Fotky jsou super, oboum vám to sluší! A ještě, že to ta úprava zachránila (a že to vypadá fakt dobře) bylo by škoda o takový fotky přijít :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná Johanko, děkujem! :3

      Vymazat
  6. Náhodou jsou fotky moc krásné ! <3 a ještě aby nebyly, když jste obě takové kočky :)
    Ta první se mi líbí nejvíce a ta vtipná s tím rákosím je krásná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D díky moc Nikky! Ty mě vždy potěšíš! :)

      Vymazat
  7. kočky! opravdu krásné fotky a moc se mi líbí, jak máš nalíčené oči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuji moc! Zkusila jsem něco výrazného na focení. :)

      Vymazat
  8. Krásne fokty, obe ste nádherné :) Veľmi dobrá práca!

    OdpovědětVymazat
  9. Lenny vypadá jak vietnamka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lili Wong from Hong Kong :D ..Vietnamka asi nebude mít blond vlasy ;)

      Vymazat
    2. Hele ale věříš, že už jsem viděla vietnamku s blond vlasy? :O

      Vymazat
    3. Seš rasistka? Máš nějakej problém?

      Vymazat
    4. Zrovna já teda rasistka nejsem ani v nejmenším. :)

      Vymazat
  10. užasne krásne dokonalé!! :)

    OdpovědětVymazat
  11. nádherné fotky, skvělá úprava!! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Náhodou, podle mě se ty fotky povedly :-) moc vám to tam sluší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda za Tvůj názor, potěšilo mě to! :)

      Vymazat
  13. jste nádherný! :) úžasný fotky!

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné jste!:)! nádherné fotky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taková chvála, to se jen tak nevidí, díky moc! :)

      Vymazat
  15. Asi to tu čtete často, ale jste krásky ! :)

    OdpovědětVymazat
  16. to jsou úžasný fotky! moc vám to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  17. úžasné fotky!! moc vám to sluší :) mimochodem 3 od spoda je TOP !

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, jojooo to je naše oblíbená s knírkem! :D

      Vymazat
  18. Náhodou super, moc vám to sluší :))

    livelovelaugh-byangelika.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. pekne fotky s peknymi zenami :)
    www.donnaiveh.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  20. Super fotky!! :)

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: