MÁJOVKY

neděle, května 11, 2014

Maxi dress, no stress! 


Učení je mučení a mně už to leze krkem. Proto jsem se rozhodla, že si zlepším den upravováním asi dva týdny starých fotek. S Lenny jim říkáme ,,májovky", protože měly bejt původně na blogu prvního máje, ale to jsem bohužel nějak nevychytala. Přidala jsem jich do článku hodně moc, protože bůh ví, kdy zas něco publikuju. Maturita na krku, řeknu Vám, je to hnus! 
Mám plno nápadů na nové články, ale budeme si muset všichni ještě chvilku počkat. Fotky jsem si upravovala tak, jak se mi chtělo, takže do sebe tedy moc nezapadají. Tak to omluvte, prosím. Musíte koukat na každou, jako na samostatnou jednotku. =D ..Snad máte rozkvetlé sakury rádi, stejně jako Lenny a já. Už loni jsme u nich chtěly fotit, ale vyšlo to až letos.
Musím se jít zase vrátit k učení, protože ještě pořádně nic neumím. Můj sofistikovaný systém pro učení - přečíst si otázku - podtrhat si to nejdůležitější - přepsat si to podtrhané - přečíst si to přepsané. Je to jen krapet šílený. Plánuje s Lenny zmizet na celej den na chatu a drtit se. Šprtky jak víno. 

Přeji pěkné prohlížení.. 





You Might Also Like

56 your comments

  1. většina fotek až na pár se ti povedla hezky upravit,jinak jste obě fotogenické a už jsem přišla na chuť ofiny Lenny,fakt jí to sluší.
    Dio ty máš vlasy teď stejně dlouhé a nebo nějak sestříhané?Na poslední fotce vypadáš nádherně,pěkně navlněné vlasy,úplně jako bohyně ;) krásné májovky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na poslední? Fakt? :) ..Ne nemám s nima nic. Nestříhala jsem je, přijde mi, že mi vůbec nerostou. Ale možná si nechám trošku sestřihnout afinu, uvidíme. :)

      Jinak díky za milý komentář! :)

      Vymazat
    2. Ale jdi ty Afino ... :-)))

      Vymazat
  2. Obě jste krásky! úžasné fotky a maxi šaty jsou nejlepší, aspon jedny na léto taky potřebuju! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou trošku jako pro těhotný, ale mám je ráda! :D

      Vymazat
  3. Krásný místo na fotky. :) Hrozně se mi líbí takové letní šaty a přes ně džínová bundička. Nádherný. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujem moc Luci, to jsi nás potěšila! :-)

      Vymazat
  4. Krásne, hneď som dostala chuť na nejaké tie maxi šaty:) Mám len jedny, ale tie nie sú úplne maxi, končia niekde pri kotníkoch. Mám totiž problém nájsť také, čo by sa za mnou ešte kilometer nevliekli po zemi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no takový problém jsem nikdy neměla, ale i tak s tebou soucítím! :D

      Vymazat
  5. Já to nechápu, jak můžete být tak přirozeně krásné, to je perfektní <33
    Asi si vaše fotky všechny nechám zarámovat a vystavím si je do pokoje, abych mohla koukat na takové hezké tváře a obdivovat je! :D :)
    Opravdu nádherné májové fotky, přirozenost je to nejkrásnější a vám té krásy nadělili mooc <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikky od Tebe jsou ty komentáře vždy nejhezčí! :-*

      Vymazat
  6. Je to vážně dokonalé, jak šaty, prostředí, fotky, úpravy...!

    OdpovědětVymazat
  7. naprosto dokonalé fotky!! :)) jste nádherný! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejdamane, to jsou silný slova, to potěší! :-*

      Vymazat
  8. To jsou krásné fotky! :)) sluší vám to!

    http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Ti převelice obě dvě! :)

      Vymazat
  9. Mega moc skvělý fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Kde jste fotily? To prostředí je úžasné :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotilo se na Sanatorce za Jevíčkem, :-) ..je to nejoblíbenější místo na focení nás dvou. :)

      Vymazat
  11. Moc vám to sluší, holky moje ušprtaný :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky. K maturitě ti držím palce, čeká mě to příští rok :)
    www.bokattyna.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc za držení palců, budeme to potřebovat! :-)

      Vymazat
  13. Odpovědi
    1. Néé, to ne! :-D ..Ale ty jsi moc hodná! :-)*

      Vymazat
  14. Jste strašně dokonalý! Děsně sexy!! :D Fakt kočky! :)
    A nějak se mi začíná líbit ta ofina Lenny, to jsou změny! :D :)) Šaty máte obě krásný! (odkud jsou? :) Držím palce u maturity! :)
    KOČENY! VÍC FOTEK!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme moc ráda, že se fotky tak líbí! :-) Dík moc! :-*

      Vymazat
  15. Fantastický fotky, holky! Hrozně vám to sluší... :)
    http://ladykerstyn.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Já si vždycky říkám,že už nemůžete mít lepší fotky,ale vždycky mě vyvedete z omylu!!!to je prostě překrásná krása!!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to je od Tebe milý, díky moc! :-*

      Vymazat
  17. Moc Vám to opravdu sluší! :)

    http://sisters-hoods.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Naprosto fantastické fotky, obě jste nádherné!

    OdpovědětVymazat
  19. Krásne fotky! Veľmi Vám to obom pristane :)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Miluju rozkvetlé stromy i maxi šaty, takže za mě spokojenost! Držím vám, holky, palce! To dáte :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé to jsme rády, že jsme Ti článkem sedly! :)

      Vymazat
  21. Lenny by z fleku mohl být herečkou a ty ... hééérečkou! :-)))

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: