MATURITA NÁM NEDÁ SPÁT...

pátek, května 02, 2014

Dneska proběhly u nás na gymplu první písemný maturity a Vy se můžete podívat, jak nám maturita nedá spát, aneb výběr z našeho tabla.




Jak se Vám líbí naše tablovky? Do článku jsem dala jen některé své spolužáky, tak doufám, že mě neukamenují! Snad ne! =D Za fotky děkujeme Honzovi Zemánkovi. V dalším článku Vám pak zas ukážu naše klasický portrétovky, fotili jsme totiž tabla dvoje. 
Jinak dnešní písemná angličtina, no nevím co bych k tomu řekla, snad to bude všechno v pohodě. Jaké z toho máte pocity Vy?


You Might Also Like

69 your comments

  1. skvělej nápad! hodně štěstí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) moc moc děkuji, bude potřeba!

      Vymazat
  2. Super nápad s tablom! Videla som ich už strašne veľa a musím povedať, že tieto fotky patria do jedných z originálnejších čo som videla! :) Držím palce v ostatných maturitách!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme moc rádi, chtěli jsme něco neotřelého! :)

      Vymazat
  3. wow to sú úžasne fotografie ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. to jsou překrásné fotky!!!už dlouho jsem neviděla tak povedené tablovky!!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Originálnější tablo jsem nikdy neviděla - super fotky! :))

    OdpovědětVymazat
  6. parádní nápad... jednou někam do přírody taky nastěhuju postel a budu fotit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám ta postel spadla při převozu, tak opatrně! :D

      Vymazat
  7. parádní nápad.. u nás tehdy na střední prošel naprosto trapný a nijak zajímavý - fotit se v dřevěné kadibudce..:X

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý fotky! Hodně originální! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) To byl účel, jsme rádi, že se tablo líbí! ;)

      Vymazat
  9. To jsou skvělé fotky! :) Moc Vám to všem sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  10. áááááá to je naprosto naprosto dokonalý!!! ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, mě státními maturitami strašili od druháku a přišlo to nakonec až dva roky po mé maturitě, takže vůbec netuším, jak to teď všechno probíhá. Tablo máte povedené a tématické. Skvělý nápad :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      no to buď asi ráda, je to hodně rozlezlý a nepraktický!
      ...
      Jinak moc děkuji za komentář a pochvalu! :)

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. :)) To jsem ráda, že se nelíbí jen mně!

      Vymazat
  13. Fotky super a z písemných teda nic moc pocit... všechno záleží na tý tetce, co mi to bude opravovat no...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem zvědavá, kolik tam budu mít chyb! :-D

      Vymazat
  14. opravdu povedené tablo:D originální :) krásné :)

    OdpovědětVymazat
  15. Honze Zemánek je skvělej! Je dobře, že jste si ho vybrali! :)
    No ale kde jsi tyyyyy? :o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem hned ta druhá, nepoznalas mě! :-D ..Jinak jojo s Honzou se známe už leta letoucí. :)

      Vymazat
  16. Jéé parádní nápad :)) držím palce i v dalších částech maturity :)

    OdpovědětVymazat
  17. Naozaj skvelý nápad a krásne fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to těžký bejt originální! ;)

      Vymazat
  18. Odpovědi
    1. Tolik chvály, to jsem ani netušila, že se bude tablo tolik líbit! :-O

      Vymazat
  19. No tak to je skvělý! :D Moc dobrý nápad :)

    OdpovědětVymazat
  20. Zatial najzaujímavejšie fotky na tablo ake som kedy videla ;) paráda!


    BLOG:WerushBerry GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  21. to je dokonalýýý! u toho keře je to nádherný!! a ta první fotka je překrásná! <3 :O

    OdpovědětVymazat
  22. Perfektní nápad Dii! ... A honza je prostě machr :)) ... Všechny fotky jsou krásné, nejvíc se mi líbí ale ta, kde je pan učitel třídní :D :))
    Coffee with milk and two sugars

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to nám taky, hezky jsem ho opusinkovala a nebyla jsem sama! :-D

      Vymazat
  23. To s pištouľou je dobrá a ten foťák ♥ Všetky sú úžasné, parádny nápad :) Lovely photos. Nice post :)

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.
    >> GIVEAWAY <<

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za super komentář, to potěšilo! :)

      Vymazat
  24. Tak to je snad to nejhezčí a nejzajímavější tablo jaké jsem za poslední dobu viděla :) !

    OdpovědětVymazat
  25. Krásné fotky :3

    http://blogblondateholky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  26. wow, krasne fotky, super napad;)

    OdpovědětVymazat
  27. S klukem s kytarou bych si asi rozuměla, takhle taky usínám s kytarou... :DD

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: