POSLEDNÍ ZVONĚNÍ

sobota, května 03, 2014

AHOJ u nového příspěvku! Jak můžete vidět články na blogu jsou trošku ve skluzu, protože poslední zvonění jsme měli už 30/4/2014, ale bohužel jsem se k tomu dřív nedostala. 
Je 05:04 a mě probudí hovor od mojí Lenny, tak to položím (nevím proč to dělám) a jdu se podívat ke dveřím, jestli tam nestojí. Měla totiž v pět ráno přijít k nám domů, odemknout si a vzbudit mě osobně, aby se vše ulehčilo! =D Nestála tam. Moje ranní poslání zas bylo vzbudit telefonátem spolužáka Dana, takže jsem mu taky zavolala a on mi to taky položil. (takže trošku bludnej kruh) =D No nic, tak jsem si pustila óčko a začala se šatit. Ze tmy tmoucí se vynořila Lenny a jen ,,Ahoj" a já-polonahá jsem se málem podělala leknutím a ona se pak lekla, jak jsem se lekla a ještě půl hodiny potom jsme se tomu smály. =D 
Zbylo mi asi deset minut na nachystání a vzhledem k tomu, že jsem neměla nachystaný nic, tak jsem totálně nestíhala, nakonec na nás musel čekat i Dan a přijeli jsme pozdě na sraz za ostatníma a taky neměli radost, že museli čekat. Pardon!  
Na studenty jsme si připravili totální battle. Okna byly zabarikádovaný skříňkama, zamčenej hlavní vchod. Když přežili šikanu cestou, tak je těsně u vchodu čekalo bludiště sestavené z kontyšů, autobusovejch stojanů a fólie. Nikdo neprošel suchý! O to se postaral Dan a jeho ,,vapka"! =D ..Ve dveřích ještě museli podlézt stůl a šup do školních lavic!
Pak přišlo na řadu předávání vysvědčení, měla jsem dvě trojky. V kině pak proběhlo oficiální rozloučení a předávání dárků profesorům. Našemu nejlepšímu třídnímu jsme dali vstupenku na French Open v Paříži, protože je to vášnivý tenista. Vypadal, že má z dárku velkou radost, což způsobilo radost i u nás. V kině jsme si také poprvé pustili naše video z maturitního předtančení, které také přidávám do článku, tak mi pak dejte, jak se Vám ten náš úlet líbí!





Teď k převlekům.. Už od třeťáku jsem si říkala, že nahodím tričko s nápisem ,,BOB" jako Bob Marley a dám si dredovatou paruku a budu rastafarián. Pak přišla Lenny s tím, že jsem ji vyšplouchla jak nic a že přece chcem mít společný masky, což měla pravdu, chcem. Přemýšlely jsme půl odpoledne. Mohly jsme bejt duchové, staříci, chlapi, invalidi,.. Pak se Lenny zařekla, že bude mumie a to jsem tak nemohla nechat a nakonec to vyhrály hipísačky. Jak jsme dopadly můžete vidět na fotkách...



Byl to tak super poslední den, že jsem z toho měla taky brutální jednodenní depresi! I když gympl nebyla moje vysnění střední škola, tak přece jenom čtyři roky jsou čtyři roky! Už nikdy nepůjdu na jídelnu (jako to mi zas tak líto není) a hlavně už si nikdy nesednu do lavice s mojí Lenny.. Konec nostalgie, měla bych se jít učit na ústní, nebo ještě budu čumět, že v září opět zasednu do lavic na našem gymplu! =D

You Might Also Like

27 your comments

  1. Tak to je suprový ! :D U nás aby si maturanti přividělali na maturu, tak prodávali vafle s ovocem za 20Kč v době svačinové přestávky ! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je originální! :D ..To nikoho nenapadlo! :O

      Vymazat
  2. tak to jste měli skvělý poslední zvonění! :)

    OdpovědětVymazat
  3. převleky jste měly super:)) a video je perfektní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé koukala jsi? :) Měla jsi přetočit na ten náš taneček! :)

      Vymazat
  4. jé, krásné fotky i kostýmy! :) nejvíc se mi líbí ten tvůj, těhotná hippísačka? :D

    OdpovědětVymazat
  5. Bylo to super :D a opravdu nikdo neprošel suchý :D :D

    OdpovědětVymazat
  6. Nás to čeká příští rok, super převleky :).. já ti moc přeju štěstí u maturity!!!!
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. taky jsem šla za hippiesačku a bylo to super cákat na ty ostatní a konečně u toho netrpět jako vždycky :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Super poslední zvonění! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. to je skvělý! vy s lenny máte skvělé kostýmy,tvoje těhulka mě fakt pobavila! :D

    OdpovědětVymazat
  10. To jste měli super! Nám letos skoro všechno zakázali :/ Loni si rodiče stěžovali, že jejich dcerušky (asi pořádný fifleny) byly mokrý a pomalovaný.. Takže nám zakázali ocet, voňavky a dokonce i vodu.. Nesnáším naši školu :D

    OdpovědětVymazat
  11. Jsem zvědavá, jak budeme vydělávat my v devíti lidech, jestli to teda vůbec všechno projde do čtvrťáku ! :D
    Krásné jste to měli a vám s Lenny to teda moc slušelo :D :) jste kočky i v těchto převlecích samozřejmě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D haha! ..No jasně, nám sekne vše!

      Vymazat
  12. Je vidět, že jste se všichni na kostýmech vyřádili, paráda :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/spotrebovano-duben-2014.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, myslím, že jsme si všichni dali záležet! :)

      Vymazat
  13. Na SR by malo byť tiež také niečo origoš, nehovorím že nie je, neviem alee mohlo by byť u nás. Je to supr, šílený a to mňa fakť baví. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Proč nevím, že jsem na videu!! :D Ál d singl lejdííís rulezz :D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: