SPRING DOLL

úterý, května 20, 2014

Ahooooooooooooooooooooooooooooooj! Tak jsem konečně zpátky! Včera jsme s Lenny odmaturovaly, nakonec to dopadlo velmi slušně a máme obrovskou radost, že už to máme za sebou! Profesoři byli nejhodnější, já jsem sice stres moc neměla, protože jsem ho asi přenesla na Lenny, které z toho všeho málem přeskočilo. =D Šla jsem jako úplně první, haha! Oslavovalo se až do rána a v pátek máme pomaturiťák i s profesorama, to bude jazda!
Prázdniny jako takové ale ještě nemám, protože mě čekají talentovky v Praze, oborový testy v Brně a za deset dní má brácha svatbu. V tomto článku máte možnost vidět pár vybraných fotek z rozkvetlého focení. Jsou to moje srdcovky, tak jsem zvědavá, jak se budou líbit Vám! =)



You Might Also Like

37 your comments

  1. :-O!!! perfektní!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný, s těma rozkvetlejma stromama to krásnej podtón. Odkud jsou prosím šaty?
    Děkuji!

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  3. Nemám slov ,super !

    OdpovědětVymazat
  4. wow, úplně dokonalé fotky! Lenny je prostě víla :)
    a gratuluji k maturitě! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji vám! Fotky a šaty opět božské a můžu se zeptat, kam se na talentovky chystáš? :-)

    OdpovědětVymazat
  6. úžasné fotky! šaty jsou skvělé, ale hlavně vlásky máš perfektní <3
    a gratuluju k maturitě :*

    OdpovědětVymazat
  7. úžasné fotky, zamilovala som sa do nich :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  8. gratuluju k maturitě a zároveň v dobrém závidím! :-) mě to čeká až 2.6. a nervy mám už teď nadranc :-(

    OdpovědětVymazat
  9. I really don't like her.

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkný fotky, ale Lenči víc slušely vlasy bez ofiny.. Myslím, že si je tou ofinou zkazila://

    OdpovědětVymazat
  11. Perfektní fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Gratulujem vám :) :) A nádherné fotky!

    OdpovědětVymazat
  13. Gratuluju moc! A nádherný fotky, je v nic krásná atmosféra :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  14. gratuluji k maturitě!
    a ty fotky jsou naprosto boží, dokonalé, perfektní! <33 lenny je strašně moc krásná :)

    OdpovědětVymazat
  15. opravdu nádherné fotky a gratuluji k maturitě! Mě to čeká příští rok :/

    OdpovědětVymazat
  16. To jsou přenádherné fotky :O ! Dokonalé šaty, odkud jsou? :)
    Jinak gratuluji k maturitě :)

    OdpovědětVymazat
  17. Prekrasny fotky! Moc se mi libi to prostredi v kombinaci s bilyma satama a holyma nohama bez bot <3
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  18. Krásný fotky a gratuluji :) Mě to čeká v úterý, tak snad to bude tak v pohodě, jak všichni říkaj :)
    DAwardrobes

    OdpovědětVymazat
  19. nádherný fotkyy!
    A moc vám holky gratuluju:)

    OdpovědětVymazat
  20. Jste nejšikovnější! Gratulace a držím palce se vším další co máš! :)
    Fotky jsou krásný! Odkud má Lenny ty šaty? ty jsou fakt nádherný!

    OdpovědětVymazat
  21. Nádherné fotky :) A obidvom vám gratulujem k maturite a držím palce ešte pri prijímačkach :)

    OdpovědětVymazat
  22. fotky jsou krásné :))) taky už mám konečně po maturitě!! :D maturovala jsem v pondělí a jsem ráda, že to mám za sebou :) já na tom asi byla taky jako Lenny, byla jsem hrozně nervózní :D

    OdpovědětVymazat
  23. gratuluju holky :)
    nádherné fotky Dio,Lenny to tam moc sluší,krása :) kde jste vlatsně fotili?

    OdpovědětVymazat
  24. Je to krásný mimochodem fotilo se na Sanatorce??? :O :3

    OdpovědětVymazat
  25. Gratuluji k maturitě :) nádherné fotky! Moc ti to na nich sluší :)

    OdpovědětVymazat
  26. Dianko, moc Ti gratuluji, jsi naše šikulka! <3

    Tyhle fotky jsou přenádherné, myslela jsem, že lepší už vidět nemůžu, ale stalo se :) Lenny tady vypadá tak přirozeně krásně, je jako víla :) Sakury mám nejradši, dodávají těm fotkám opravdu krásu k těm ladným šatičkám :)
    Opravdu dobrá práce od Tebe Dio a Lenny je moc krásná modelka <3

    OdpovědětVymazat
  27. Heezké, ale chtělo by to přidávat i jiné články než jen hromady fotek, v podstatě pořád těch samých. Trochu nuda.

    OdpovědětVymazat
  28. krásný fotky a moc ti to sluší!!

    OdpovědětVymazat
  29. Diano, Nic be zlem ale silene nudne clanky pridavas posledni mesic-dva, fury totez. Zadna zabava tedy:/

    OdpovědětVymazat
  30. ...VŠEM MOC DĚKUJI ZA KOMENTÁŘ! :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Wow!!! To jsou perfektní fotky!! Opravdu nádherné♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  32. Nemohl jsem souhlasit, jsou všechny dokonalé fotky! Doufám, že se na to :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: