TABLO

pondělí, května 05, 2014

Krásný den všem! Tak státní maturita z češtiny je za náma, snad to výborně dopadne. Slíbila jsem Vám i druhý článek s tablovkama a tentokrát už to budou opravdu jen tradiční portrétovky, který jsou pro tabla typický. Vybrala jsem zase pár jedinců z naší třídy, tak se pokochejte..





You Might Also Like

36 your comments

  1. jee miluju brýle té zrzavé slečny <3 :D jinak krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  2. Máte velice povedené fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. nádherné fotky! Lenny ta ofina mooooc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že ano! :) ..díky moc!

      Vymazat
    2. Leny je fakt kočka největší ...

      Vymazat
  4. zrzavá slečna má fakt šmrnc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám její tablovku nejraději! :)

      Vymazat
  5. Moc se mi portretovky libi a vubec mi nepřijdou tak obyčejne, jako ty v našem městě :D:).
    Jinak ja musim pochvalit nejen zrzavou slečnu, všechny jste opravdu nadherne :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi Tea nejvíc líbí, má boží tablovku! :)

      Vymazat
  6. Tak to vypadá jako hodně povedený tablo, fotky máte moc hezké :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám ráda tuhle tablovou jednoduchost, žádný vylomeniny. Super:))

    OdpovědětVymazat
  8. ty jsou moc hezké :) určitě o mnoho krásnější než ty ušmudlané fotky u šedého plátna :) Zrzavá slečna má nádherné očka :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné, to se musí nechat! ;)

    OdpovědětVymazat
  10. velmi povedené fotky! A musím souhlasit s ostatními, zrzavá slečna má vážně šmrnc! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné tablovky, to je nádhera, moc Vám to slušelo kočky <3

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné tablovky :-*
    na blogu mám taky svou :) tak pokud chceš koukni se taky :))
    A hodně štěstí u maturity!! :*

    http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Všichni táák krásní! Jak to děláte??! :D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: