,

TIP NA E-SHOP S DÁMSKOU MÓDOU

středa, května 07, 2014

Zdravím všechny své věrné čtenářky!
Doufám, že se máte krásně a pokud máte svaťák jako já, tak se snad neučíte od rána do večera a budete mít čas na nový článek, ve kterém pro Vás mám tip na nový e-shop s dámskou módou a slevový kupón na nákup na těchto stránkách. Berte to trošku také jako malé poděkování, že zobrazení na mém blogu přesáhlo neuvěřitelných 300 000. DĚKUJI! Už dlouho tu článek tohoto typu nebyl, tak snad budete mít radost a trošku si odpočinete od mých příspěvků přeplněných fotkami.

Na stránky veraal-shop jsem narazila díky blogování a hned po nakouknutí do nabízeného zboží jsem si zamilovala spoustu božích kousků. Například tyhle jarní botky jsou pro mě totální ,,must have". Hrozně bych boty tohoto stylu chtěla a zrovna tyhle jsou bezchybné.


Pokud by Vás zajímalo více informací o těchto stránkách, přidejte se je na FB, kde se dozvíte o různých akcích a slevách v e-shopu hned z první ruky. Mezi další top věc řadím kalhotový overal, který například mně v šatníku chybí, což si myslím je velká škoda. Měla bych to napravit. Konečně začíná období páskových sandálek a tyhle jsou jako dělané na jaro, podpatek 10cm taky není takový zabijárna. Co myslíte?


Když jsem nakoukla do kategorie >> mikiny << tak mě kromě kouzelné mentolové dostala šedá mikča v kombinaci s růžovou. Já přesně takovéhle kousky v šatníku upotřebím, pohodlné ale i nápadité, řekla bych. Nesmím zapomenou že tento e-shop má i svůj vlastní blog, kde můžete najít zajímavé články a zároveň je i komentovat. 

Zaujala mě i kategorie dámské šaty tyhle pouzdrové šaty, které působí krásně na pohled a myslím si, že musí být i velmi pohodlné. Já bych si je klidně vzala i k maturitám. Délka optimální, střih super, hlavně když nikde nic neškrtí, cítím se dobře a můžu se soustředit na jiné věci. Další super věc je, že ihned po registraci na e-shopu dostávají registrovaní zákazníci 5% slevu na všechno zboží. 

Dále jsem se zaměřila na botičky a konkrétně hlavně na lodičky, které mají na těchto stránkách luxusní. Hned bych to všechno vykoupila! Bot není nikdy dost a já mám teď pocit, že budu chodit asi bosá, protože jsem si už pěkně dlouho žádné nové boty nekoupila. Pokud ale žijete v regionů trpasličích kluků, tak nezoufejte, protože i balerínky jsou na stránkách veraal-shop krásně k dostání.
Teď už se konečně dostáváme ke slibovanému slevovému kupónu: 
Kód kupónu: BCEF-JKNQ-RSYZ-5789

Sleva: 15%
Platnost do: 30.09.2014
Kupón a sleva 15% platí pro prvních 10 zákazníků, kteří kupón v objednávce uplatní.

To nejlepší jsem si nechala na konec. Pro tyhle černé elegantní lodičky bych se poprala. Strašně se mi líbí jak jsou asymetrické, to vypadá perfektně. Neopomenula jsem ani na kabelky, do oka mi padla právě tahle černá s crossbody popruhem. Tyhle dva kousky se rozhodně v šatníku/botníku neztratí. No ne?






Jsem zvědavá a asi budu brzo stará, ale zajímá mě, jak se Vám líbil můj výběr zboží a jestli se Vám zachtělo nakupovati. Jestli je tu někdo, kdo má třeba obavy z nakupování na netu, tak ještě dodám, že téhle stránce udělala i samotná heuréka garanci, takže se není čeho bát. Tak s chutí do toho!

You Might Also Like

12 your comments

  1. Velmi pěkné věci tam mají :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. mám od nich tričko a byla jsem moc spokojená ve všech směrech,
    asi si něco brzy znovu objednám :) moc se mi líbí hlavně tyhle šaty <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych ze všeho nejvíc chtěla ty poslední černé lodičky :3

      Vymazat
  3. vypadá hodně zajímavě, mají tam spoustu věcí, které bych si klidně ihned pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Téda, mají tam mooc pěkné věci, musím na to mrknout podrobněji ! <3
    Ty šaty a ta mintová mikča je úúžasná ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo já bych hned takovou brala! :) Pohodlnost nadevše! :)

      Vymazat
  5. !!! SOUTĚŽ !!! Ahoj, narazila jsem na tvůj blog a napadlo mě, jestli by ses nechtěla zapojit do naší "fashion" soutěže. :D Více info zde: http://hrhkatemiddleton.blog.cz/1404/souteze-d ;)

    jo jinak prosím promiň za zkopírovaný komentář.

    OdpovědětVymazat
  6. Super oblečenie :))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: