,

AMAZONKA

sobota, června 14, 2014

Ahoj u nového článku. Slibované fotky s Lenny jako s divoženkou jsou tady.
Já je mám moc ráda, Lenny je na nic k nepoznání a to se mi líbí. Oděna spoře, účes jako z moře. Byla to moje líčící premiéra a moc mě to bavilo. Při tomhle focení jsem se opravdu vyžívala. Jak se líbí výsledné fotky Vám? 



You Might Also Like

47 your comments

  1. Ach bože, dokonalé! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ta první fotka je nejúžasnější! :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jseš moc hodná Pájo, že to okomentuješ a vím, že jsi to viděla! :-)

      Vymazat
  3. Ahoj, popravdě mě tyhle fotky projednou moc nezaujaly :) Nejvíc se mi líbí třetí od konce, profilovka, ale jinak jsem bohužel očekávala něco jiného od názvu "AMAZONKA". :) Nezlob se.

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné! Opět! Lenny vypadá skvěle! ♥ Jen možná škoda, že většina fotek je focena na zemi. :)

    The little blonde

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to právě moc líbilo na té zemi, ale proti gustu, žejo ;) ..díky! :)

      Vymazat
  5. Fotky jsou krásný, Lenny taky, ale mám pocit, že ty jsi v tomhle zadání u mě vyhrála, fotky s Tebou se mi líbily strašně moc! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na komentář od Tebe vždy tak těším! :-*

      Vymazat
  6. Mne osobne sa tvoje fotky páčili viac ale tieto sú tiež naprosto úžasné , s dokonalým a originálnym nápadom! :) Líčiaca premiéra dopadla dokonalo, teším sa na ďalšie fotky z tvojich fotení s Lenny aj ostatnými! :) #nothingspecial

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? ..Já miluju tyhle! :-) ..díky Nataško!

      Vymazat
  7. Nápad i líčení skvělé a Lenny vypadá nádherně, jen to prostředí mohlo být využito lépe. Ale nápad super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyvalené na cestě jsme ještě nebyly, tak jsme to chtěly zkusit. :-) ..díky za komentář! ;)

      Vymazat
  8. Třetí fotka odspodu je super, mě tam trochu kazí ten vzhled amazonky ten top, moc se k tomu looku nehodí, ale jinak je to paráááááááda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám ten topík krásně ladil k líčení, takže jsme spokojené.. Ale chápu, že každýmu se líbí něco jinýho. :-)

      Vymazat
  9. Upřímně nic moc

    OdpovědětVymazat
  10. nádhera, skôr by sa mi síce k líčeniu hodili nejaké divošaty :D, ale krásne líčenie, keby že ju stretnem v lese, tak jej asi aj uverím, že je nejaká disney amazonka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebyly po ruce! :-D ..Jinak díky moc!

      Vymazat
  11. Leny má moc hezkej obličej, ale ty fotky s květinama ve vodě jí budou slušet víc! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na ně mrkni v novém článku! :)

      Vymazat
  12. No to je úžasný, nádherný fotky! Až se znova narodím, chci být takhle krásná!

    OdpovědětVymazat
  13. Super fotky holky!

    kraskadne.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. nádherné fotky, skvelý nápad :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme rády, že se nápad líbil! :-)

      Vymazat
  15. Opravdu proměna k nepoznání! Krása, krása!! :))

    OdpovědětVymazat
  16. Skvělý nápad s tím líčením :-) povedlo se!

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: