BACKSTAGE (random)

středa, června 11, 2014

Všechny Vás zdravím, právě jsem na odchodu, takže to zkrátím a napíšu jen, že v tomto článku uvidíte pár ,,backstage fotek" z včerejšího focení s Lenny. Berte to jako takovou upoutávku na budoucí články. Byla to taková netradiční koupačka, ale my se nikdy nenudíme a s foťákem jsem ve vodě ještě nebyla! =D ..Co děláte v těchto vedrech Vy?


You Might Also Like

8 your comments

  1. Máte mnoho tváří kočky :))
    Už se těším, až uvidíme více ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, my to pořád zkoušíme! :-D

      Vymazat
  2. Konečně jsem se dočkala! Netrpělivě sleduji, kdy sem přidáš fotky! Vypadají skvěle! Líbí se mi, že jsou jiné. A už se těším, až budou další fotky ♥
    Jo a moc mě pobavila inDiánka. :-DD

    The little blonde

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to je super komentář, díky moc! :)

      Vymazat
  3. tá fotka druhej baby vo vode je úžasná :) fakt skvelé nápadyy :)

    OdpovědětVymazat
  4. teeda už se těším na další článek s lenny! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se máš na co těšit! :)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: