BAGS (giveaway) - ukončeno!

neděle, června 22, 2014

Zdravíčko, co takhle si zasoutěžit?
Podle mě je právě teď čas zase na nějakou tu GIVEAWAY. Ráda bych tímto způsobem poděkovala, že jste tak super čtenaříčti, komentuje mi to tady, vracíte se sem a vůbec jste se mnou. Tak doufám, že se Vám moje nová soutěž bude líbit. Zase jsem pro Vás vymyslela něco nového, snad neokoukaného. 
Měla jsem příležitost spolupracovat s šikovnou Míšou, která se už rok baví tím, že vymýšlí různé potisky a malůvky na plátěné tašky. Protože mně samotné správná a originální plátěná taška chyběla, tak jsem si na facebookových stránkách Homemade plátěné tašky jednu taky objednala.

Vy máte na výběr ze dvou tašek se svěžím potiskem, které jsem vybírala já sama. Tak snad jsem se Vám trefila do vkusu a rádi se zapojíte. Pravidla jsou lehce primitivní, není se čeho obávat. Stačí jen: 
  • Dát ,,LIKE" Homemade plátěné tašky a Handbagforladies na FB.
  • Sledovat mě přes GFC. (nepovinné)
  • Připsat do komentářů e-mail. + jakou tašku jste si vybrali





Soutěžit může každý, tak s chutí do toho! Dva vítěze (respektive teda asi vítězky) vyhlásím přesně za 14 dni. Míše ještě jednou díky za spolupráci a držím palce!


You Might Also Like

53 your comments

  1. nikiska.krupkova@seznam.cz
    úžasná taška je ta "I want pizza and you" ♥

    OdpovědětVymazat
  2. babetasme@email.cz
    Sleduji všude a jsem rozhodně fanoušek ananasů! :)) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Proč by jsme se nevracely když jsi s Lenny nejlepší? :)) asi tu s textem :)
    emily363@seznam.cz

    smiling-emily.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Obě jsou super, ale vybrala bych ananas :)
    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. 21kristina21@gmail.com
    I want pizza and you., určite ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. anda.v@email.cz
    2. triko - pizza :)

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí se mi taška I want pizza and you je super :)
    Sleduju na fb jako Irenka Slováková
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. tereza.doubkova96@seznam.cz

    Určitě ananas :)

    OdpovědětVymazat
  9. jirina.h1997@seznam.cz
    Tak, když zrovna piju ananasový džus, tak asi ananas :3

    OdpovědětVymazat
  10. eliota@centrum.cz
    radši bych tašku se srdíčkem a textem :)

    děkujeme za soutěž! :)

    OdpovědětVymazat
  11. mne sa viac páči tá "pizzová" taška... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  12. jednoznačně tu ananasovou... a hned bych k ní vytáhla ananas naušnice :-)

    michaela.rodova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné jsou obě, ale víc mě oslovila ta se srdíčkem a nápisem :)
    zakralikem@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. GFC & FB: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com
    Ananás :3

    OdpovědětVymazat
  15. Mne sa veľmi páči tá druhá, so srdcom. :-)
    anetcernakova@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  16. Super giveaway, stejně jako minule. Musím ocenit, že vybíráš fakt zajímavé produkty, plátěnky miluju a nejspíš si nějakou objednám tak jako tak :) Z těhlech dvou bych upřednostnila asi spíš pizzu, moteelka@gmail.com.

    OdpovědětVymazat
  17. Já bych si vybrala PIZZU. :) tak nějak to vystihuje můj život. :D
    maruska.friedlojc@gmail.com
    :))

    OdpovědětVymazat
  18. GFC: ilonkastrejcova
    FB: Ilonka Silonka Strejcová
    moc se mi líbí taška s ananasem :)

    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Vybrala by som si s nápisom "I want pizza and you" :)
    durackova.dominika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Krásná giveaway! Budu si držet palce a v případě výhry bych si přála tašku s ananasem :)
    Sleduji přes GFC jako lenushenka a na FB jako Lenushenka Scrap.
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Tašky jsou úžasné, brala bych tu "I want pizza and you" :-D
    naty.jirg@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. super giveaway:) mě se líbí ta s tím ananasem
    agachromec@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Jé to je krása<3 No, upřímně nevím kterou. Ten ananas je boží, ale ten text na druhé mě naprosto vystihuje:).
    vendula.jirmannova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. jeee, ty tašky jsou super ! :) já ybch si určitě vybrala pizzu ! :D
    turkova.eliska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. lajkuju pod jménem Jana Svobodová
    tašku bych brala tu s tím textem :)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. domi.cupkova (zavinac) gmail.com
    hocktoruuu obe su mega rozkosne <3

    OdpovědětVymazat
  27. radši bych tašku se srdíčkem a textem :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, ty tašky jsou super. Jsem moc ráda, že jsem je takhle přes tebe objevila:))
    Moc se mi líbí ta s tím ananasem, ale ta s tím textem je taky super. Jenže ovoce a léto u mě asi vyhrává:D

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. To je super! Především děkuji za typ :)
    pandicka.vendy@centrum.cz
    Líbí se mi moc ta se srdíčkem I want pizza and you...

    OdpovědětVymazat
  30. Sleduji Tě přes Bloglovin, místo GFC, tak snad to nevadí :)
    Jinak se mi moc moc moc libí taška s ananasem ;)

    Zirafka.Bara123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. mne sa páči taška s ananásom :)
    zuzulka1903@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  32. sledujem všade:) vybrala by som si tú s nápisom :)
    beautybyevka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Páči sa mi tá taška s nápisom :)
    orsolya.ambrusova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Krásné! :) Hrozivě moc by mě potěšila taška se srdíčkem, plátěné látkové tašky zbožňuju, zatím mi je šije moje šikovná maminka. :)
    Sleduji GFC i FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. SLEDUJEM :)
    Páči sa mi plátenná taška s nápisom "I want pizza and you" vyzerá skvelo! :)
    werusha788@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  36. Líbí se mi ta s ananasem :P
    safrova.j@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. kackahodkova14@gmail.com a určitě "I want pizza and you" ;)

    OdpovědětVymazat
  38. Za mě pizza, protože nejen v tom jsme si podobný! :D
    teiszz.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Jééj, tá druhá taška s tým ♥čkom ! :)
    adwardd@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  40. I LOVE PIZZA ! ♥♡
    Všechno splněno :) michaelaz912@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. ta druhá je super:D
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  42. acow@seznam.cz
    aa ananasovou :)

    OdpovědětVymazat
  43. tá napravo sa mi páči viac :) pozerala som si aj jej stránku a najradšej by som chcela všetky, na každý deň inú :))
    uharcekovav@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj, o něco více se mi líbí ta se srdíčkem i want pizza and you.
    v.marsikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Rozhodně I want pizza and you :D
    renkiss@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. já chci tu pineapple, připomíná mi HIMYM :D
    na fb jako Adriana Vídeňská
    aprincesna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Miluju ananas, chci ananas! :D
    FB: Ka Teřina
    kaattie.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Mě se líbí obě, ale asi ananas :D
    FB: Markéta Pochylá
    GFC: Pochytoss
    Markytka97@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. omggg, tak ty jsou naprosto skvělý! haha :D
    Já jsem jednoznačně pro ANANAS! <3
    nicollettebohm@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. áá! sú krásne :)
    ja by som určite chcela ANANAS ale aj tá druhá je nádherná :)
    l.osadska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. ooooch určite druhuuuu :) uplne ma vystihuje jaaaj :D
    n.princess@azet.sk
    sledujem aj :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: