BFF TATTOO

pátek, června 13, 2014

Bonjour, bonjour tout le monde!
Než Vám ukážu tu moji amazonku Lenku, tak to tady proložím článkem, ve kterém se dozvíte, že jsme se s Lenny rozhodly si nechat společné tetování!!! Jooooo! Těším se moc! Protože kdo jinej by si měl nechat párovou tetovačku, než my dvě. Máme už tak předběžně něco namyšlené, ale budeme moc rády, když třeba i s nějakým nápadem a inspirací přijdete Vy. Žejo jste zvědaví, co to bude, až to bude? Nechte se překvapit!




Já sama mám už takový dvě malý tetování, který si musím ještě nechat spravit a už teď mám namyšlené jedno, které si určitě nechám vytetovat a moc se na to těším! Během svého života určitě přibudou další a další. Už teď vím asi o třech, které si chci v budoucnu nechat udělat. Mám ráda malinký skrytý obrázky. Jak se vůbec k tetování stavíte Vy? Být do smrti takto spojena se svojí spřízněnou duší, to je přece fantastický, no ne?


You Might Also Like

14 your comments

  1. Odpovědi
    1. Necháme to asi na konec prázdnin, ale taky se těšíme! :-)

      Vymazat
  2. hrozně se mi to líbí ale nevím s kým bych měla párové tatoo :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. jéé to je krásný nápad :) nelíbí se mi velké tetování třeba na zádech nebo na rameni, někdy mi to příjde takové vulgární, třeba ve večerních romantických šatech když to vyčuhuje :) ale ty menší se mi líbí moc! :) třeba vzadu na krku, zápěstí, kotník :) a u párového tetování by byl hezký třeba nějaký symbol, nebo zkratka, co je spojuje, kterou znají jen oni :))

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem zvědavá, taky se asi jednou nechám potetovat, ale nějaké malinké a jenom černou, nesnáším ty barvené kytky atd... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych klidně i něco malého barevného. :-)

      Vymazat
  5. Zbožňujem tetovania, sama ho mám, síce zatiaľ len jedno (na ruke nápis), ale chcela by som ďalšie, len zatiaľ ešte niesom rozhodnutá, kde a aké, taktiež sa mi páčia malinké obrázky, hlavne srdiečka :D, a ak by som sa mala rozhodnúť s kým by som chcela niečo zdieľať tak asi s priateľom :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky pak jednou se svým manželem. :-)

      Vymazat
  6. Tiež by som chcela nejaké to tetovanie, ale kam a aké, to ešte neviem :D
    Už som zvedavá na tetovanie :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My musíme vymyslet místo a jdem do toho! :-)

      Vymazat
  7. Ja jedno tetovanie už mám a som moooc rada, a tento rok sa chystám na druhé. Takže bežte do toho :D :D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: