,

inDiánka

čtvrtek, června 12, 2014

Zdravím všechny svoje čtenáře! 
Doufám, že máte náladu na něco zase trošku jinýho. S Lenny nás baví vymýšlet pořád něco nového ohledně focení. Vyrazily jsme tedy na jedno foceníčko k vodě, do míst, kde se jak když zastavil čas a příroda je tam nadpozemsky boží. Mám to tam fakt moc ráda. Chtělo to už jen ten nápad a my se toho tentokrát nebály a pojaly jsme to divoce. Nalíčila jsem nám indiánský makeup, naše vlasy zešelmovatěly a Lenny vymyslela celkový look. Pak už jen stačilo vzít foťák do ruky a procvakaly jsme se celým odpolednem. Hrála nám přitom naše oblíbená hudba, nejlépe Stromae či Beyoncé, Lenny s sebou vzala moje nejoblíbenější meruňky, měly jsme i chlazené pití a dobrá nálada panovala, protože jsme se hodně nasmály.  V tomto příspěvku uvidíte jenom mě jako divoženku. Příště Vám ukážu Lenny a pokud se Vám tento nápad líbí, tak myslím, že se máte na co těšit. 
Nám o nic nejde, jsme jen dvě nejlepší kamarádky, co se milujou a tráví prázdniny po svým..




You Might Also Like

44 your comments

  1. To je prostě BOMBA! NEJ! I LOVE YOU! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to hrozně moc zajímavě, .. prostě to má svoje kouzlo! :-) Super nápad, .. nikdy by mě to nenapadlo! :-)))) ;-D

    OdpovědětVymazat
  3. To je supeeeeer :))
    Chci Tvoje vlasy! ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky ve vodě jsou nejkrásnější :) .
    Povedlo se Vám to, vyzařuje z toho určité kouzlo :) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Lenny má taky nejraději ty ve vode! :)

      Vymazat
  5. Hodně povedené fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. to je prostě BOŽÍ! nemám slov.... hned ukládám do inspirační složky kam mizí všechny parádní věci abych se měla kde inspirovat až pudu fotit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak inspirace proběhla :-)
      a moje šikovná modelka se inspirovala vámi a na netu a i se mi sama nalíčila :-)
      http://mikaelarod.tumblr.com

      Vymazat
  7. Naprostá bomba, nic víc už není třeba dodat :)
    Snad jen to, že se nemůžu dočkat té druhé části :))


    taste-of-the-style.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. To jsou úúúúúžasné fotky! Nejkrásnější je podle mě ta třetí, ta ve vodě. Jsi vážně fotogenická! :-)

    The little blonde

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to nevím teda, jestli jsem fotogenická! :D ..ale díky! :)

      Vymazat
  9. Jsi úchvatná! Nádherné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Spadla mi brada. Tohle je něco neskutečnýho! Skvělý nápad, ještě skvělejší fotky a tobě to samozřejmě zase děsně sluší! ;) (y)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky, holky :) Jste šikovné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Evi, mrzí nás, že jsme nestihly picnik! :-/

      Vymazat
  12. Ta třetí fotka (ve vodě) je úplně božská! :))

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: