KULTURNÍ VYŽITÍ

čtvrtek, června 19, 2014

Vážení a milí pravidelní čtenáři, fanoušci, hejtři,
dnes mi dovolte, abych se s Vámi ve zkratce podělila o svoje kulturní dojmy, které jsem prožívala v uplynulých dnech. Ač se naše malé město zdá čas od času jako nudnost sama a někdy tomu tak opravdu je, jsou i dny, kdy se tady něco děje. Například když ZUŠ má své závěrečné taneční vystoupení. Toho jsem se (jako každý rok) moc ráda zúčastnila, nejen proto, že já sama jsem do tanečáku dřív chodila, ale taky proto, že tam tančí moje Lenny a spousta dalších koček, které už dlouhá léta znám. Měla jsem možnost vidět například baletní vystoupení, modernu, scénický tanec a nebo taky vystoupení těch nejmenších tanečníků a z toho jsem málem dostala cukrovku, jak byli sladcí a roztomilí. No super to bylo, bavilo mě to. Večer jsme šly s Lenny za odměnu na víno a přidaly jsme k tomu i výbornou pizzu. Další událos která se udála sice už před týdnem, ale taky mě to moc bavilo, byla ukázka pro změnu zase z divadelního světa. Představení mladšího souboru ZJEV, které jsem měla za úkol fotit. Seděly jsme s Lenny v první řadě jako skalní fanynky. No já žasnu, co ta naše paní učitelka  (teď už vlastně bývalá) dramaťáku všechno nevymyslí. Pořád něco nového. Zápal mladých herců mě vždycky tak potěší, třeba jednou budu taky úča dramaťáku. No uvidíme.. 






Co Vy? Taky máte nějaké kulturní vyžití, nebo jen do cinestááru a domů? =D Mně mrzí, že už jsem dlouho nebyla v divadle, ale jak teď budu v Práglu, tak to musím napravit! Pokud sledujete facebookové stránky blogu, tak víte, na co se můžete v bodoucnu na blogu těšit a pokud ne, tak budete mít překvápko. Mějte se krásně a zase zítra ČAU a PA!

You Might Also Like

14 your comments

  1. Začni už dělat prosím Tě zajímavější příspěvky a ne tuhle nudu:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale když mně se chtělo sem dát zrovna tohle! :)

      Vymazat
    2. Vžydyt jo, to je v pohode, ale ze by to chtelo prokladat i necim jinym. Myslela jsem, ze nejsi jen fotograficky blog, a posledni dobou jsou to same fotky umeni apod., a nejsi na nich Ty, coz docela chybi. ,-) Mám tvůj blog ráda, ale vic me asi bavi kdyz pises clanky ze sveho zivota a ne jen kde jsi co byla fotit. :) Ale v pohode. :)

      Vymazat
    3. Já se pokusím bejt trošku nápaditější! :)

      Vymazat
  2. Úžasný příspěvek, ráda jsem si ho přečetla:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud to není ironie, tak jsem ráda! :)

      Vymazat
  3. Jé Dio, to bych moc ráda viděla pro srovnání s naší zuškou, protože já už v ní asi 10 let také tancuji a baletím :-) Skvělý fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych ráda viděla i jinou ZUŠku abych mohla vidět, kde je co jinak. :)

      Vymazat
  4. Já teď hrozně dlouho nikde nebyla, snad příští týden konečně, až budu mít po zkoušce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zkouškový je celkově na prd! :/

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: