LAST DAYS n°15 (random)

čtvrtek, června 05, 2014

,,Zmrtvýchvstání"
Ještě uvidíme, jestli už definitivně skončil můj jarní spánek, ale právě teď pro Vás mám maxi průtrž fotek, která se mi za poslední dobu nahromadily v mobilu. Tímto způsobem zjistíte, co je u mě nového, co se za moji dobu nečinnosti dělo a všichni zas budem v obraze. ..Už mi bylo smutno! 



Právě se díváte na nastávající studentku vyšší odborné školy herecké v Praze, obor herectví a moderování. / Já jsem byla tak líná, že jsem si nevzala foťák ani na svatbu svýho nejstaršího bratra, teď toho trošku lituju. / Doplnila jsem zásoby a můžu doporučit novinku - MALINA! / Byla jsem v ZOO, to bylo strašně moc fajn! / Hrozně super oběd! Dokonce jsem zkoušela držet dietu a akorát jsem z toho málem pošla. / Můj táta byl na svatbě skvělej! Foukal na nevěstu s ženichem bublinky z bublifuku.

Moji milovaní klokani! Na ně chodím do ZOO nejraději! / V Práglu jsem byla s mejma oblíbenejma holkama na snídani. Potom mě dovedly, kam potřebuju a byly nejhodnější. Prostě holky co ještě nezmagořily z blogování. / LOVE, LOVE, LOVE! / Krátký proslov na svatbě od mého dalšího bráchy. / S nastávající spolužačkou Karolínkou jsme zašli na véču a pak na něco osvěžujícího. / Párty byla, párty bude! Lenny, stay high!


Bydlela jsem tři dny v Praze u bratra, bylo to strašně super, je nejhodnější! / Just married! / S maminkou na oběde, dezert byl stejně nejlepší! / Karolínka, moje nová soul mate! / Byla jsem i na rozhledně, tady je důkaz! / Na závěrečném předávání maturitního vysvědčení. Měla jsem dokonce i proslov, u kterýho jsem byla extrémně nervózní a bylo to poznat! =D

To jsou ale krásní svatebčánci! S Barunkou jsem byla pak na procházce v terénu. / Tom byl vážně nejhodnější a každý den mi chystal snídani. No a večer se slavilo a to už byly jahody v šáňu a ne v jogurtu. =D / Musela jsem si udělat fotku na památku, ještě pořád jsem v Praze jako turista. / Moje maminka. / Měl bys plavat. Měl bys plavat.  Měl bys plavat, když nevíš, co tak plav! / S Lenny, jak jinak! 

No a zase, zase! Chodíme dosti často sednout na víno. Pivo nepijem. / Absolutně nechápu to zvíře vlevo dole, ale respektuju ho! / Já miluju děti, od miminek po školáky. / Tohle mi fakt moc nechutnalo, nemůžu doporučit! / Nevěsta, vlastně už paní! / Opička, vidíte ji?

Chudáček Lemur je nějakej vykulenej, ale mu ta ZOO fakt neprospívá, to mě mrzí! / S Lenny jsme dělaly na Dni dětí za barem, já teda hlavně prodávala kopečkovou a pak jsme si za odměnu udělaly zdravou véču. / Ta zamilovaná atmosféra na svatbách, to dojme každého! / Než jsem ostříhala nehty, tak jsem si koupila světlý lak od essence a vypadá na nehtech super, no ne? / Chcete pěknou fotku na památku a vyleze z toho tohle, ale tak v záři to napravíme! / No a nakonec jedna památeční s Vojtou, teď už bejvalej spolužák, ale friend foreeeever!

You Might Also Like

16 your comments

  1. Krásné fotky :)) Tyhle články opravdu může! A gratuluji k přijetí na školu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. ..Děkuji moc! :-) ..Mrknu na Váš blog holky!

      Vymazat
  3. Super fotky! :)) Gratulace k přijetí na školu :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. skvělé fotky!! taky gratuluju,budeš skvělá! <3

    OdpovědětVymazat
  5. ineresting article.
    and very cute pictures, hun. ♡

    OdpovědětVymazat
  6. Krasny fotky. Takovyho lemura mam taky na fotce, takhle vykulenej proste je, ma velky oci:D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  7. Gratulace k přijetí na školu :))
    A teď užívej nejlepší, nejdelší a nejvíc zasloužené prázdniny. Podle fotek jsi začala zodpovědně! Jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: