,

LETOVICE NIKDY VÍCE

úterý, června 24, 2014


Bonjour

Posílám pozdrav z Prahy, na pár dní jsem se sem zase zašila, protože jsem musela řešit něco ohledně práce na léto a ohledně školy. Zítra jdu na poslední pohovor a snad moje angličtina nebude jedna velká hovadina a všechno bude mít hlavu a patu. Už se mi tu rýsuje i bydlení, tak budu doufat, že vše vyjde. Dnes doufám, že se Vám článek bude líbit. Po půl roce jsme se zase pokusila splácat nějaké krátké video pro Vaše potěšení. Je to sestřih z výletu s Lenny. Bylo šílené vedro, 3x jsme zabloudily a prohlídka zámku nám strašně rychle utekla. Pak jsme trošku nakupovaly a ještě trošku víc jedly. Prostě takový náš fajn prázdninový den. 


Na zámek do Letovic jsme nejely fotit, ale prostě a jednoduše jsme šly na prohlídku, protože jsme tam ještě nikdy předtím nebyly. První co bylo, tak jsme šly do dračího doupěte, kde byl super chládek, což jsme maximálně ocenily. ,,Budem tady dlouho, je zde zima" - Dia. ,,Je to zde jak ve sklepě, už jen brambory" - Lenny. Takže když už ani ledová tříšť se zmrzkou nepomůžou, vsaďte na steré dobré dračí doupě.



Pak jsme viděly vinný sklípek, kde nebyla ani kapka vína. Achjo. Následovala mučírna, kde mě nejvíc vyděsil pavouk u dveří, který součástí prohlídky být asi neměl. Na prohlídku zámku jdete úplně samotní, což je boží, ale sem tam mám ráda, když si můžu poslednout toho afektovaného průvodce, je to zážitek. Nicméně v prvním patře jsme ztrvrdly hrozně moc dlouho, dále pauza na schodech, kde jsme jen odpočívaly na židličkách a kacaly, tak ta nám na čase taky nepřidala a když už jsme došly do druhýho patra, kde to bylo nejvíc super, tak už byl pomalu čas zavíračky. Za celou prohlídku jsme viděly tak 20 klavírů a to přeháním jen trošku. Fakt překlavírováno!

Původně bylo v plánu nafotit i naše outfity, ale byly jsme psychnicky i fyzicky vyčerpané, že už jsme stihly jen krátkou návštevu Kiku, kde si Lenny koupila nějaké drobnosti a já basic bílé triko s dlouhým rukávem. No a pak už jsme frčely na jídlo, protože jsme byly jak dva hladoví vlčáci, haha. Vsadily jsme na jistotu, na naší nejoblíbenější italskou kuchyni. Co jsme si daly můžete vidět hned pod tímto textem.

Já se valím učit ájinu, doufám, že se Vám video a celkově tento článek líbil a už jen dodám - Nezapomeňte se zapojit do nové GIVEAWAY!

You Might Also Like

15 your comments

  1. krása krása krása! :O kočky na zámku,budu tam muset taky vyrazit <3

    OdpovědětVymazat
  2. Ta první fotka Lenny je krásná! Mimochodem ohyzdnější talíř na těstoviny jsem snad neviděla! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se ten talíř právě líbil, ale jako nesměla jsem ho dotknout, jinak by se převrátil. :-DD

      Vymazat
  3. Máte moc pěkné fotky :) Moc vám to na nich sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. ta první fotka je boží! :) krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, vyměnila jsem si na tu první fotku objektivy, aby to trošku vypadalo. ;)

      Vymazat
  5. fotky sú skvelé, so všetkým držím palce :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta první fotka a ta kde jste spolu jsou super a obdivuju crop top na Leny <3 A z posledních fotek mam hlad :D

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam, ty fotky jsou docela provokativní a s Lenny vám to na výletě moc slušelo :)
    To video je parádní!

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: