PRAHA (new in)

čtvrtek, června 26, 2014


Článek na téma ,,co jsem si dovezla z Prahe" a taky co je nového, nejen u mě v botníku a šatníku.

V poslední době jsem si myslela, že se picnu, protože jsem jezdila do Prahy a z Prahy, na pohovor kvůli práci, do školy a zpátky, hledala jsem byt, pořád se něco dělo. Teď už to konečně vypadá, že se to uklidní. Pohovory jsem zvládla a dostala jsem práci, sehnala jsem si super bydlení za super cenu se super lidma. Stěhuju se už pamaličku a od pondělka to propukne. Postupem času se sestěhuje i Lenny a bude to prázdninová idylka. Čeká mě ještě nějaké zdravotní vyšetření a podepsání smlouvy a od úterka začínám v práci ve firmě Exxon mobil. Abych Vám to přiblížila, tak je to významná mezinárodní společnost zabývající se zpracováním ropy, celkově těžbou ropy, výrobou produktů z ropy (benzín, nafta, plastový kelímky,..) Já budu konkrétně v sorting oddělení, kam chodí faktury a pošta ze všech různých států světa. Vedoucí teamu se jmenuje Edina a je to Italka a je velice milá. Strašně důležité pro ni je, když ve firmě panuje příjemná atmosféra, což je super. Bude to pro mě celé zase úplně nová zkušenost a snad to bude v pohodě. 

Mám jeden obří hnědý klobouk, jeden slamák Havana club a do sbírky už mi chyběl jen tenhle středně velký, černý klobouček z Takka. V H&M najdete úplně stejný, říkala to Žanet! Jsem zvědavá, jestli si ho vůbec někdy vezmu, do kanclu se mi asi dvakrát hodit nebude.
No a když jsem měla po odpoledních volno, tak jsem si udělala radost nakupováním a nezdravým = dobrým jídlem. Jsem zvědavá, jestli mě někdy přejde, že když jsem v Praze, tak jdu prostě nakupovat.. no možná až mi nezůstanou žádný prachy, tak se to utne. No musím se krotit! =D ..I když mám potřebu si koupit černé sáčko a taky riflovku no a nebo taky nový balerínky, novou kabelku, nejlíp hned dvě, nebo tři,...


Tak a teď PŠŠŠŠŠŠŠŠT, ať nevzbudíte mojí sovičkovou peněženku, moje láska na první pohled! Musela jsem se rozloučit s panem opičkou Paul Frankem a tak dlouho jsem hledala novou dokonalou peněženku, až jsem zašla do CLAIRE'S a bylo vystaráno. Akorát tak velká, super vymakaná, totálně roztomilá. Miluju tě, my wallet!

Basic, basic a basic. Modrá je dobrá a modré tílko se prostě hodí. I když jsem ho vůbec nepotřebovala. Bílé elastické tričko s dlouhým rukávem jsem stopovala v Kiku už nějakej pátek a konečně jsem ho ulovila, za ty prachy se to vyplatilo. Jak zadarmiko.

No a teď nečekaná věc. Můj néééétakmoc oblíbený Deichmann mě potěšil, když jsem v něm našla tyto hnědé sandálky, měla jsem na hnědé boty nedostatek a tyhle jsou ideální. Byly strašně levné, takže žádné dlouhé rozhodování a šlo se k pokladně.

Zavítala jsem i do Tally Weijl, protože tam o slevy taky nebylo nouze a odnesla jsem si jednu bodycon sukni a bílé kalhoty. Oba tyto kousky se mi budou hodit do práce, takže v pondělí pojedou zpátky do Prahy.

No a pak tyhle pantofle, spustě z Vás se určitě nebudou líbit. Mně ,,pantoflová móda" nevadí a tyhle botky mají udělanou klenbu a hrozně fajn se v nich chodí. Mám je CCC. Přijdu si v nich tak trošku jako kdybych se zapomněla přezout z domu, ale zároveň mě ten pocit baví.  

Rozšířila jsem svoji zásobu obyč tílek o jedno bílé, černé a námořnické tílečko. Byla na ně akce v Takku. Teď mi došlo, že mám i nové látkové kraťasy z Takka a zapomněla jsem je vyfotit. Jsou světlé, vyšší pas, tak akorát délka, fajn matroš. Domyslete si je! =D

Jako poslední mám tyhle bílé šaty s krajkou, nebo s výšivkou (či jak to nazvat). Já jsem na tu bílou barvu vysazená, mám ji nejradši a když jsem na tyhle šatky narazila v C&A, tak jsem z nich měla velkou radost.  

Zítra má narozeninky můj brácha Peťa   a teď musím frčet na poštu, protože tam na mě čeká dárek pro něj. Pak jdu k Lenny, dlouho jsme pořádně nepokecaly a večer je dámská jízda. Těším se na drinky, haha. Mějte se krásně a dejte mi vědět, jak se Vám ty moje nové věcičky pozdávají. 

You Might Also Like

10 your comments

  1. ta peněženka je dokonalá! <3

    OdpovědětVymazat
  2. Ta práce zní naprosto super a šéfka lpí na fajn a pohodovém prostředí? Super!:) To je skvělé, moc ti přeji, ať se ti tam líbí a daří. Peněženka je nejlepší:)))

    OdpovědětVymazat
  3. ulovila jsi skvělé věci! :) a hodně štěstí s novou prací a bydlením! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné věci :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ty šatičky se mi líbí nejvíc, prostě miluju bílé kousky, takže i ty bílé kalhoty budou určitě super! Ať se Ti v Praze daří :-)

    kraskadne.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ta peněženka je boží :) Můžu se zeptat kolik stála přibližně? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vím, že to není k tématu, ale už delší dobu jsem se chtěla zeptat, jak se dá nainstalovat ta nejspíš animace u té šipky, když s ní hýbnu?

    OdpovědětVymazat
  8. miluju ty pantofle, jsou fakt pohodlný :-)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: