,

QUEEN OF NATURE

úterý, června 17, 2014


Krásný den, čtenáři moji! 
Doufám, že si užíváte příjemného počasí a slovo ,,nuda" se k Vám ještě ani nepřiblížilo. Já se snažím každý den jezdit na kole, nejlépe si vyšlápnu někam do lesa s peckama v uších, to je moje terapie. O víkendu jsem byla na nelítostné grilovačce/přespávačce, na to budu vzpomínat asi ještě dlouho, haha. Včera jsem byla u kadeřnice a mám nový sestřih ofiny, brzy se Vám ukážu. V pátek mě čeká brigáda za barem, s Lenny. Sobota se ponese v duchu velké rodinné oslavy. No a po víkendu jedu do Prahy na pohovor ohledně pracovního místa a od 1/7/2014 nastupuju do práce a stěhuju se do Prahy na kolej i s Lenčou. Dneska večer se chystám na taneční vystoupení ZUŠ, kde bude tančit moje Lenny. Ráda bych vzala i foťak, tak uvidíme, jestli půjde něco vyfotit a jak fotky dopadnou. Do konce týdne bude na blogu nová GIVEAWAY, tak doufám, že už teď se těšíte a rádi se zapojíte. To by mohlo být stručně tak všechno, co jsem měla na srdci.
Teď už k dnešnímu článku.. Jedná se o poslední várku fotek, kde příroda hrála největší roli. Vlezly jsme s Lenny do studené vody a zapojily jsme i okvětní lístky pivoněk. Cítíte jak krásně voní? =) ..Pak L zahodila svršky a spláchla ofinu a vznikly zase úplně jiné fotky. Nakonec jsem přidala i pár ,,Amazonka" fotek, které jste viděli v minulém článku. Aby jste viděli, že jsme nefotily jen vleže na prašné cestě. ..Užijte si fotky, dejte mi vědět, jak na Vás působí a mějte krásný slunečný den plný pohody. Já utíkám něco dělat.. pa!



You Might Also Like

38 your comments

  1. To jsou strašně něžné fotky :))
    Lenny bez ofiny je úplně jiný člověk! Nádhera! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ta první fotka je tak krásná =) !

    OdpovědětVymazat
  3. Povedené fotky! Musím říct, že Lenny to bez ofiny fakt sekne! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Lenny je opravdu jako víla :) nádherná a taková něžná :) !
    Fotky jsou hrozně krásný a mají super atmosféru, kéž by mě někdo takhle vyfotil někdy :D !
    Koukám že máš další dny pěkně rozplánované, tak si to pěkně užij :) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych tě ráda vyfotila! :-) ..děkuji moc!

      Vymazat
    2. Kdybys bydlela poblíž, určitě bych se nebránila :)) Není zač :) !
      A ať Ti dobře dopadne pohovor :)

      Vymazat
    3. Kdyby jsi bydlela poblíž určitě bych se nebránila :) !
      Není zač a ať Ti dopadne pohovor dobře dopadne :) !

      Vymazat
  5. Prostě mega skvělé fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné fotky té krásné amazonky :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Doufám, že budou další.:)) Moc, moc pěkné.:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z této sérky jsou to už poslední, ale focení už máme namyšlené další! :)

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Ani nevíš, jak to je od Tebe hezký, že to píšeš!! :)

      Vymazat
  9. Úžasné fotky holky, vždycky mne inspirujete!! A jsem ráda, že si takhle užíváš, já zrovna dnes byla na kole, jinak můj relax je běhání :-) Třeba tě jednou poznám, až se přemístíte do Prahy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to jsme moc rády! :-) ..No jako já jsme taky chodila běhat, ale kolo je LOVE ON TOP! :-3 ..Určo! :)

      Vymazat
  10. Páni, vy se máte, že se máte! Co já bych dala za to být přijatá do Prahy a mít s kým bydlet :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky, gratuluju k přijetí a obdivuju chuť vlézt do té vody. Musela být pěkně studená!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla nepěkně studená! :D ..Ale ono Ti to ani nepřijde, když se soustředíš na jiný věci. :)
      ..Jinak díky Evi!

      Vymazat
  12. Leny je prostě krásná!:)
    Fotky jsou úžasné... už delší dobu plánuji nafotit něco podobného, jen jsem si ještě nenašla to pravé místečko :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo hledá, ten najde! ;) ..Určo to bude super focení! ;)

      Vymazat
  13. Když vidím ty fotky ve vodě, vybavím si videoklip s Kylie Minogue - Where the Wild Roses Grow. Krásné fotky, krásně fotíš, prostě nádhera :-)

    OdpovědětVymazat
  14. No tak ty fotky jsou úplně luxusní! Strašně se mi líbí hned ty první dvě, mají skvělou atmosféru :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: