SNEAK PEEK (new in)

pondělí, června 09, 2014


Ahoj, ahoj! Napadlo mě, že můžu zase po čase udělat NEW IN článek, v poslední době jsem nic takového nedělala. Takhle můžete s předstihem vidět, co se pravděpodobně objeví v budoucích outfit postech. Nebo nějaký zajímavý tip na kosmetiku se taky hodí ne? V budoucím článku bych Vám mohla ukázat, co používám na svoje vlnité vlasy. Články o vlasech, o ty je tady nouze.

Na tělová másla THE BODY SHOP nedám dopustit. Jahodové je top. Ještě používám broskev a grep. Teď jsem jako novinku viděla i malinu. Dají se sehnat v Praze v Palladiu. 


kraťasy GATE
košile C&A
lodičky F&F
casnaboty.cz
mikina TALLY WEIJL
kecky PULL&BEAR
tílko - 2nd hand

You Might Also Like

15 your comments

  1. S tím tělovým máslem naprosto souhlasím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Lodičky vypadají krásně! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já dostala toto máslo v medové variantě k vánocům a strašně mě ten "smrad" rozčiluje :D musím si sehnat ovocné!!
    Už se těším na outfity s novinkami :)

    OdpovědětVymazat
  4. To telové maslo vyzerá úžasne, aj ja si také plánujem už dávnejšie kúpiť :-).
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  5. krásné věci! :) tělové máslo z Body shopu se chystám zkusit, tohle jahodové vypadá naprosto úžasně :3

    OdpovědětVymazat
  6. Ty kecky jsou úplně božské!!! :) A moc se mi líbí i ta mikina a tělové máslo :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/06/spotrebovano-kveten-2014.html

    OdpovědětVymazat
  7. same pekne veci si si nakupila :)

    OdpovědětVymazat
  8. Kecky jsou vyloženě letní viď? :))
    Tělové máslo musí bezvadně vonětt :)

    OdpovědětVymazat
  9. Samé hezké kousky :)) nejvíc se mi líbí kecky a boty z casnaboty :))

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne veci. hlavne tie lodičky, topánky sú úžasne. som maniak na topánky a tieto by do zbierky bodli

    pls follow me:
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Jahůdkové máslo musí být skvělé a červená kostka na košili je parádní!

    OdpovědětVymazat
  12. DĚKUJI ZA KOMENTÁŘE HOLKY! :-*

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: