STAY HIGH (outfit)

pátek, června 06, 2014


Hadry nejsou žádná věda. Blogerka venkovanka, které má ráda mikiny a pohodlné boty.


[ sweatshirt - Tally Weijl, shirt - F&F, jeans - Takko, platform sneakers - Pull&Bear, sunglasses - Coco accesorries, earrings - balubunny.com ]



A ze všeho nejvíc miluje svoji nejlepší kamarádku...


[ dress - H&M, denim jacket - 2nd hand/Esprit, shoes - H&M ]











You're gone and I got to stay high 
All the time to keep you off my mind 
Oo oo, oo oo
High all the time to keep you off my mind 
Oo oo, oo oo
Spending my days locked in a haze 
Tryna forget you babe
I fall back down
I gotta stay high all my life 
To forget I'm missing you 
oo oo, oo oo



















You Might Also Like

22 your comments

  1. Jeee, to jsou dobry fotky! Ty boty jsou dokonaly dokonaly dokonaly <3 a sedy mikiny miluju, takze fakt tleskam!
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takový komentář je radost číst! :-D ..Díky moc! :-)

      Vymazat
  2. ta písnička <33 a ty s lenny jste stále kočky :O <3

    OdpovědětVymazat
  3. Prostě v jednoduchosti suprové fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V jednoduchosti je sííííla! ;)

      Vymazat
  4. Skvělý fotky! Jste prostě kočeny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, to jsi nás potěšila! :-)*

      Vymazat
  5. nádherné fotky! :) Lenny má úžasný šaty <333

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi zlatá! Tohle je outfit podle mě, absolutně pohodlný a prostě TOP! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super pohodlný outfit, svělý boty! :)

    OdpovědětVymazat
  8. oběma vám to moc sluší:) na ty boty jsem se dívala taky, ale přišly mi, že nejsou až tak univerzální a že je nevyužiju:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem se taky bála, že je nebudu mít k čemu nosit, ale nakonec je nosím, jak se mi chce! :-D

      Vymazat
  9. Ty boty jsou skvělý! Můžu se zeptat jestli jsou ještě k sehnání? Případně kolik stály? Pull&Bear nemám blízko, tak abych nejezdila zbytečně :D Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, mám z nich mega radost. Dokonce jsem si je i dnes umyla, jachacha! :-D
      Jsou sehnání v Brně ve Vaňkovce nebo normálně na http://www.pullandbear.com/ a kupovala jsem je fakt nedávno, takže by je v kamenných obchodech fakt měli mít. :-) ..Jinak stály 800,-Kč. :-)

      Vymazat
  10. První fotka!! :)) ta mikina je boží, myslím, že nás všechny dokonale vystihuje :D
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. První fotka je dobrej úlet! :-) ..to je pravda pravdoucí, to s tím nápisem! :-)

      Vymazat
  11. Ta mikina je super! Nějaká, nejlépe šedá s jednoduchým nápisem, by se mi zrovna taky hodila! A i tenisky jsou úžasný :-)
    kraskadne.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že to tak hezky hodnotíš, díky! :)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: