20 facts about me (tag)

pondělí, července 07, 2014


AHOJ MOJI! Napadlo mě, že na blogu zavedu novou tradici. Každý týden publikuji článek ,,20 facts about me", kde uvidíte totální random kravin, které mě zrovna napadnou a co na sebe prostě a jednoduše prásknu. Četla jsem hodně článků na tohle téma a vždycky jsem se pobavila. Vlastně je YT je i spousta videí, kde frčí tenhle TAG. Tak třeba se Vám to bude líbit. Je to jen tak na odlehčení. 
Co si o tom myslíte? ..Jsme si v něčem podobné? 
  1. Bojím se koček.
  2. Pásuju se v buse.
  3. Jsem pověrčivá.
  4. Věřím v Boha.
  5. Holím si knírek.
  6. Zapomínám, ztrácím.
  7. Raduju se z maličkostí.
  8. Jsem splachovací.
  9. Když se směju, tak to píská.
  10. Miluju ,,fantasy" (Avatar, Pán prstenů, Spiderman,..)
  11. Nevydržím den bez hudby.
  12. Sem tam na spaní nosím rovnátka.
  13. Trpím samomluvou.
  14. Špatně se soustředím, neposedím.
  15. Nemám problém usnout kdekoliv a kdykoliv.
  16. MILUJU ZVÍŘATA!
  17. Snad každou noc se mi zdá sen.
  18. Než začnu jíst rohlík, vždycky ho roztrhnu na dva kusy.
  19. Mám strašnou celulitidu.
  20. (Zatím) Neumím vyprávět vtipy.

You Might Also Like

32 your comments

  1. Asi se shodneme na všem. :D Kromě toho pásování v autobuse, protože u nás autobusy pásy nemají. ^^ :D A jednou jsem usla i na magnetické rezonanci. Ne, nechápu, jak jsem to udělala. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Také věřím v Boha :)
    Holím si knírek :D:D:D vždy mě něčím pobavíš ^^
    3, 6, 7, 8, 11, 13, 15, 16, 17, 18, 19, 20 - ANO, jsme si podobné :D :)
    Souhlasím s tím, určitě tyto fakty dělej kočko, je to příjemná změna na tvém blogu :)


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha! :-D ..No já jsem na to prdlá dost!

      Vymazat
  3. Hihi, vyprávět vtipy taky prostě neumím, nikdy si žádný nedokáži zapamatovat! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já když ho říkám, to je pohroma! :-D

      Vymazat
  4. Tak tato rubrika nemá chybu, už se těším na to, co na sebe práskneš příště :)))
    PS: V mnohém se shodneme ;)
    Krásný týden, L.

    OdpovědětVymazat
  5. Mám teda víc odlišnej věcí než společnejch.. třeba kočky miluju ale zvířata obecně moc nemusim :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak každá jsme jiná! :-) Tak to má být! ;)

      Vymazat
  6. Koček se nebojím, ale nemám je ráda :-)
    Pěkný tag! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Pásuju se v buse, Trhám si knírek, Zapomínám, ztrácím, Raduju se z maličkostí, Jsem splachovací, Nevydržím den bez hudby, Sem tam na spaní nosím rovnátka, MILUJU ZVÍŘATA!, Snad každou noc se mi zdá sen, Mám strašnou celulitidu, Neumím vyprávět vtipy

    ... Jsi ségra ne? :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ani nevíš, jak mi čtení o tvém knírku a pomyšlení na to, že v knírkové situaci nejsem sama, dokáže zlepšit den! :D <3

    OdpovědětVymazat
  9. Co je na kočkách báníhodnýho?:D Jinak společné máme jen body 11,13, 16,17:)

    OdpovědětVymazat
  10. Krom 2, 12 a 15 mám všechno stejný! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Na kočky pozoor :D A vtipy mi taky nejdou, soustředění už se zlepšuje a sny mám snad pořád! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ..přesně jak říkáš, na kočky pozor! :)

      Vymazat
  12. Holka ty si ma potešila :D Som strašne rada že nie som jediná blogerka ktorá ma celulitídu a knírek :) je super že sa vieš ku takému priznať :) držím palce!!!

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: