BIRTHDAY WISHLIST

pondělí, července 28, 2014

AHOJ VŠICHNI!
Po krátké odmlce se opět hlásím s novým článkem.
Dneska se to bude točit kolem mých narozeninových přáních a plánech. Už za dva týdny oslavím DVACETINY, no to je mazec! Těším se na to a doufám, že budu mít boží narozeninový víkend. Plánujeme s Lenny jet do Vídně na 2P tzn. Prater a Primark. Bude to jízda, moc se těším! Pak si vezmu dovolenou v práci a podniknu nějaký výlet s mamkou. Nesmí chybět nejlepší jídlo a super hudba. Každopádně to oslavím i s rodinou, ale velká narozeninový párty s kamarády mě asi mine, nějak se mi do toho nechce. No mám to detailně namyšlené, tak uvidím, jak to vyjde. První velký narozeninový dárek jsem už dostala od mamky a to byla kosmetika značky Mary Kay, kterou Vám pak podrobně představím v budoucím článku. V tomto spojení mě napadá, že bych mohla udělat článek ,,my daily routine" nebo ,,what's in my beauty bag" ..co myslíte, máte zájem? 

No a teď už k tomu, co jsem moje stěžejní body narozeninového wishlistu. Už snad rok sním o botech Nike AIR MAX, no a už jsem to nevydržela a už je mám objednané a do měsíce je tady mám. Těším se! Vybrala jsem tyhle! No a když už jsem byla u těch botasek, tak jsem si pořídila rovnou i krásný botky na běhaní Nike run free 3.0, ty Vám taky brzo ukážu. Už se těším, až půjdeme s Lenny v týdnu běhat. Druhá věc, která mi děsně chybí je MP3 přehrávač. Nemůžu pořád dokola nabíjet mobil, že jsem ho vybila posloucháním písniček. Taky když jdu běhat, nebo jedu na kole, tak poslouchat z mobilu je tak hrozně nepraktický. Nakonec to teda vyřeším malým a super praktickým pomocníkem, Ipod Shuffle bude ta správná volba a moje problémy s nedostatkem baterky v mobilu pominou. Já se tak těším, protože bez hudby já nemůžu žít. Ještě ale nevím, v jakým barevným provedení si ho mám přát. Co myslíte? Poslední věc, která je totální ,,must have" je pořádná taška na foťák. Chtěla bych nějakou vymakanou, kam se mi všechno vleze a bude to v bezpečí. ..Tohle jsou tři top věci, které si přeju.
Myslím, že to není přehnané, co si o tom myslíte Vy? Jak se Vám můj narozeninový seznam líbí?  


You Might Also Like

6 your comments

  1. Mám uplně stejný nike air max a jsou suprový!! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tie air maxi!! ❤
    http://werushberry.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Já si myslím, že je to úplně v pohodě, vůbec ne přehnané, přeješ si super věci! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulujem k Airmaxom, tiež po takých túžim. Už netrpezlivo čakám na moje narodeniny, haha.
    Aj keď u mňa to vždy dopadne rovnako, na oblečenie mi veľa peňazí nezostane lebo si musím platiť kurzy poledancu.

    XOXO
    lookjournals.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. super wishlist :) já už mám dárek na dvacetiny (i když budou až za rok :D) taky vybranej) chci pořádnej ipad :D akorát se obávám, že ho budu muset zahrnout i do "dárek za maturitu" :D

    OdpovědětVymazat
  6. nádherné věci jsis vybrala ty boty jééé :-O taky je chci tak snad někdy je budu mít :) co se týče toho přehrávače o něm dlouho uvažuji tak uvidím časem :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: