FRIDAY (outfit)

neděle, července 20, 2014

Salut, 

pokud jste četli článek z Karlových Varů, tak si možná pamatujete, že jsem psala, že jsem si v pátek zapomněla kartu do foťáku a fotila jsem až v sobotu. No a chtěla jsem, aby Vám nakonec nic neuteklo, takže jsem si páteční outfit do Varů vzala opět na sebe a tady to je. Ovládla mě černobílá kombinace. Krátké bílé šaty, přes to sáčko, černé punčochy a nové botičky z Promodu. Bílé velké psaníčko si prosím domyslete, když se začalo fotil, položila jsem je (zřejmě i s mozkem) na lavičku a zapomněla na ně. Možná si říkáte, že to chce něčím oživit, ale já to chtěla jen takhle čistě a nenápadně.
Tak jsem zvědavá na Vaši módní policii dole v komentářích. No a teď půjdu zase něco dělat a už jen prozradím, že se budete moc těšit na článek s fotkama s Lenny.


[ šaty - C&A, sako - H&M, punčochy - F&F, boty - Promod ]


You Might Also Like

21 your comments

  1. Je to super. Já už bych k tomu naopak nic nepřidávala. :)

    http://karolinarblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné! :-) v jednoduchosti je krása ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, Grebovka, že? Tak jsem také něco fotila. Moc hezký, jednoduchý outfit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, přesně tak! Je to tam krásný, jsi dobrá, že jsi to hned poznala! :)

      Vymazat
  4. Ja by som to kľudne neozivovala, možno nejaky výrazný rúž iba ale aj bez neho je to super. Veľmi sa mi páčia tvoje vyzehlene vlasy a k tomuto outfitu je to super !! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) děkuji, střídám to teď docela často.

      Vymazat
  5. Taky bych nic nepřidávala, možná nějakou rtěnku :) outfit je krásnej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, ta rtěnka by byla super. :)

      Vymazat
  6. Dio, ty fotky pod těmi listy mě úplně dostaly ♥ Jsi tak nádherná, až ze mě sičí zdravá závist! :))
    Krásné fotky, outfit se mi mooc líbí !

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherný outfit! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. S černou a bílou prostě nemůžeš nikdy šlápnout vedle :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásné fotky :)
    Myslím si, že outfit takto vypadá skvěle :) kdybys ho někdy chtěla oživit, tak myslím stačí přidat nějaký výrazný náhrdelník :)

    OdpovědětVymazat
  10. Fotky jsou krásný sluší ti to jako vždycky:)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: