KALAMÁRY VARY

sobota, července 19, 2014

Zdravím Vás u nového článku, ve kterém se předávkujeme fotkama z Karlových Varů! 
Minulý pátek po práci jsem frčela na 49. ročník mezinárodního filmového festivalu. Myslela jsem si, že jsem si sbalila všechno, ale bohužel jsem zapomněla na kartu do foťáku, takže v pátek se bohužel nefotilo. Trošku mě to mrzí, protože Vám neukážu noční tvář Karlových Varů, ale na druhou stranu si říkám, že bych si páteční večer s foťákem tolik neužila. Moje oči zářily radostí, srdce plesalo, pusa se usmívala a na cvakání by nebyl čas. 

Red carpet, pomalu si zvykám.. =D

Takže si představte mega spontánní akci, kdy : se jen den předem domluvíte, že pojedete do nejkrásnějšího města celé ČR. Sbalíte si kufr jak na týden do Londýna kufřík. Procházíte se po noční kolonádě, vedle vás sedí herci z DAMU. Dáte si skleničku výborného vína, pak báječné drinky z FinlanDIA baru. Přespíte v nejkrásnějším hotelu, kde jste jako princezna na zámku. Probudíte se do prosluněného rána, posnídáte, dáte si wellness. Prohodíte pár slov s Evou Jeníčkovou, uděláte si fotečky s Vicou Kerekes a Zdenek Podhůrský Vám ukáže, jak na dabing. Stavíte se na výstavě bavoráků. Omrkne dětské centrum, výtvory ze skla, lázeňské vřídlo. K obědu nejoblíbenější salát Cesar a pokračujete dál. Koupíte minioplatečky domů a cestou k autu narazíte na boží dvojici Flaškinet a zaposloucháte se. ..No a pak se probudíte ze snu a řeknete si, jak by tohle všechno mohlo bejt príma! ...Néé počkat, já to fakt zažila! =D ..Víc takových víkendů.
Užijte si fotky a jsem moc zvědavá na Vaše komentáře, protože mě zajímá, jestli už jste ve Varech taky byli a byli jste z toho odvaření, stejně jako já. No a nebo chystáte se příští rok? 






Zdenek Podhůrský
Reklamy ve vodě na mě zapůsobily.
GH Pupp, Vica Kerekes
Kalamáry Vary
Tak ten jsem si vybrala.
top, kalhoty F&F
kolonáda


Magie se sklem.
Tohle bych asi neměla, ale nešlo jí odolat. =3
Udělalo se nejhezčí počasí, mazec.
Vůbec mě ty prameny neoslovily. Hold to není  rosé.
Kluci fakt klobouk dolů, chci Vás na svoje narozeniny.
Nejkrásnější hotel.
Je libo kočár s koňmi? 
z procházky

z pohádky
Jen růžová to může být, pramen Svoboda nebudu snad nikdy pít.

You Might Also Like

25 your comments

  1. no... kvůli těmhle fotkám si to přidám na seznam na příští rok :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to určitě uděláš dobře! :-)

      Vymazat
  2. Nádherné fotky :) Já v Karlových Varech nikdy nebyla, ale doufám, že se tam někdy podívám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem byla taky poprvé a je to podle mě nejhezčí město ČR. :)

      Vymazat
  3. Byla jsem v nich poprvý a Vary jsou nádherný<3

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, tak to je skvělé úplně celé, včetně aut a tvého ohozu! Skvělé :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem nebyla a mrzí mě to, protože ty fotky a tvoje pocity na mě udělaly dojem ;) a máš skvělý outfit ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to potěší, tak příští rok! :)

      Vymazat
  6. Vica je super, mám ji moc ráda jako herečku:)
    Parádní fotky a Tobě to moc slušelo!

    OdpovědětVymazat
  7. Je to kouzelné město:) Krásný fotky. Toten outfit ti moc slušel:))

    OdpovědětVymazat
  8. Do Varů na festival jezdím každý rok a taky mám fotku s Vicou :) Ale to není důležitý, důležitý je, jak ti to neskutečně sekne, tleskám za odvahu k takovému outfitu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wooow, to je od Tebe pěkný, to si ani nezasloužím, díky moc! :)

      Vymazat
  9. Ja byla vloni, letos mi to bohuzel nevyšlo :( ale příští rok jedu určitě, Vary miluju :)

    OdpovědětVymazat
  10. nádherné fotky! tam bych se chtěla moooc podívat!!! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vary jsou boží, jezdím tam každý rok hrozně ráda! :) a ten tvůj outfit je úplně super! fakt se mi moc líbí <3

    http://giallotulipano.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. boží fotky a moc moc Ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné fotky a ten tvoj outfit je skvelý :)

    LeroseP

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadáš v tom jak zkaženej losos ;)

    OdpovědětVymazat
  15. paráda! krásne miesto a super fotky.
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: