PIGGIE

pondělí, července 28, 2014

Nestíhám, nestačím. Nesnídám, nesvačím!
Mám pro Vás nachystaných tolik článků, jen je nějak nestíhám publikovat. Já se vždycky tak těším, že budu dělat věci na blog, ale často mi to toho něco vleze. Z práce se dostanu na byt kolem páté, šesté. Pak si jdeme s Lenny zaběhat, nebo doma pak cvičíme. Mám totiž novej cíl - zhubnout 5 kilo a leny je můj koučík. Tak uvidíme no, za jak dlouho se mi to povede. Jindy se jde zase ven, objevovat Prahu, nakupovat, fotit. Než se nachystám na druhý den, tak je půlnoc a spát chodím tak ve dvě ráno. No a o víkendu jezdím domů na Moravu a tam noťas skoro nezapínám, protože jsem někde v trapu a trávím čas s rodinou a lidma, který přes týden nemůžu vidět. No a taky mám focení. 
Nicméně právě teď jsem se protáhla skulinkou času a můžu Vám ukázat nový outfit post, který jsme s Lenny (rychlo)fotily asi deset sekund od našeho bytu. Znáte takové to << pokus/omyl >> ?? ..Tak právě tohle focení bylo ukázkou malýho omylu, když si foťák z vesela zaostřoval na podezdívku pode mnou a já si toho všimla až na bytě. Nedá se nic dělat a ukážu Vám aspoň to málo, co jsem upravila a nachystala. Outfit s mým oblíbeným topem z F&F, ultra obtažené rifle taky z F&F (mimochodem vypůjčené od Lenny) a v premiéře taky vidíte moje nové lodičky z New Yorkeru, suprově k nim ladí bílé maxi psaníčko z Tally Weijl (taky od Lenny).

 [top, rifle - F&F, lodičky - New Yorker, psaníčko - Tally Weijl, náramek - Claire's] 


Miluju naše společné bydlení, jídlo, oblečení, boty, kabelky, kosmetiku, ...s Lenny. Tohle jsou super prázdniny, nemyslíte? Jak se Vám tento outfit líbí? Já občas z těch lodiček zomierám, když v nich musím bejt celej den v práci a pak ještě ty pražský kostky, no jako holky prostě musí pro krásu fakt dost trpět. =D

You Might Also Like

31 your comments

  1. to s tymi podpatkami poznam.. zial ja ich mozem nosit uz len vynimocne.. velmi skodili mojej chrbtici..inak ti to velmi svedci..:-)

    GIVEAWAY o voňavú bio krabičku

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, tohle ti moooc sekne! Krása! A ten náramek <3
    Nejkrásnější Diuš! :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Vau...Tak to je paráda :) ty boty ;) taky chci začít cvičit a běhat, ale nějak jsem se ještě neodhodlala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dokonalý outfit! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Moc Ti to sluší! :) ale nechápu, co chceš hubnout? :D jsi upe hubená a krásná!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jeej, si krásna! ♥ a úžasný outfit :)

    OdpovědětVymazat
  7. Kráááásne :) Skvelé lodičky ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné, něžné, jednoduché, šik :)

    http://earringsonabook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Moc ti to sluší!!:)
    Bílé lodičky jsou úžasné, taky si chci nějaké pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tohle jsou snad Tvé nejkrásnější outfitové fotky Dianko ! <3
    Jsi prostě naše největší kočka, to se nezapře a ta kombinace jeansů a bílých lodiček je perfektní :)
    A nehubni sakraa, nebo se ztratíš !

    OdpovědětVymazat
  11. Nice bag!!! searching for this colored bag

    OdpovědětVymazat
  12. máš krásnou postavu! Užasný fotky, sluší:)

    OdpovědětVymazat
  13. Úžasný outfit, moc Ti to sekne, ty lodičky jsou skvělé..
    A je moc fajn, že si tak užíváš prázdniny, tak to má být :))

    OdpovědětVymazat
  14. Co chceš jako hubnout?! Co já bych za tvou postavu dala! :)

    OdpovědětVymazat
  15. úžasný outfit :3 ani hubnout nemusíš, postavu máš super, chtěla bych tvoje nohy! :D

    OdpovědětVymazat
  16. Dokonalý outfit, nemám co vytknout :p :) Hrozně moc se mi líbí tvoje lodičky. Jsem do lodiček naprostý blázen. :) Jestli jsi taky takový milovník lodiček rozhodně bys měla navštívit www.answear.cz mají tam stranšně moc krásné lodičky a těch stylů! Cena je taky perfektní, z vlastní zkušenosti doporučuju :)

    OdpovědětVymazat
  17. krásný outfit moc se mi líbí top :) sluší ti to

    OdpovědětVymazat
  18. Jsi nádherná :-)

    Zde je moje nová rozvíjející se facebooková stránka, byla bych moc ráda kdyby mě někdo podpořil :-) https://www.facebook.com/FashionBeautyofficial

    OdpovědětVymazat
  19. jsi krásná a hubnout podle mě nepotřebuješ ;) ale je důležité, jak to sama cítíš ty a jestli budeš spokojenější s pár kilama dole, tak držím palce! Doufám, že nám pak napíšeš něco víc o svém snažení- co cvičíš a tak :) těším se na fotku před a po!

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, paradni fotky!! :) Muzu se zeptat, jaky mas fotak a objektiv?

    OdpovědětVymazat
  21. neskutečně ti to sluší! :)

    Zvu tě na mou giveaway: http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/08/tights-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat
  22. outfit je krásny, a hlavne máš vždy perfektné vlasy!

    lookjournals.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. Krásný outfit, růžová ti moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Outfit je dokonalej, úplně nejvíc mě nadchly bílý lodičky, fakt krása! :) A máš úžasný vlasy
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: