WEEK (new in)

úterý, července 15, 2014


Začínám psát tento článek a hned mi docvakne, že jsem zapomněla vyfotit dost podstatnou věc z celého NEW IN článku, což byly nové boty z Promodu... Nedá se svítit, uvidíte je v dalším článku s outfitem.

Přeji Vám všem krásný den! Pokud chcete vidět, co mi týden dal, tak jdeme na to. Když mi ujel v pátek vlak domů, tak jsem svůj krátký volný čas na hlaváku ( !!dvě a čtvrt hodiny!! ) zkracovala nakupováním. Teď mi to spíná podruhé, protože jsem zapomněla vyfotit nejen boty, ale i nový krém na nohy s deodorančním účinkem z Yves Rocher, který voní krásně po levandulích. Achjo achjo. Nechápu na co myslím, když fotím do ňůůinu a půlku stejně nevyfotím. Kraťasy s vysokým pasem z Tally Weijl jsem naštěstí vyfotit nezapomněla a mám z nich mega radost, dlouho jsem hledala něco, co mi zakreje pupek co pěkně obepne moji postavu, haha. Možná si to nechci přiznat, ale asi jsem teď nově zatížená na laky z Claire's. Koupila jsem si černý, co tvoří krásnou strukturu a oranžový, protože je tak letní. Mám moc hodného bráchu, který mi z Anglie přivezl triko z Primarku a přesně se trefil do mé velikosti, no jéééé. Pak jsem navštívala s Lenny Palladium a udělaly jsme welcome shopping a v H&M jsem si pořídila černé sako, které se okamžitě stalo mým novým oblíbeným kouskem v šatníku. Pak už zbývá zmínit růžový top a růžové kalhoty z F&F, to je prostě srdcovka. ...




Možná to teď vypadá, že utrácím prachy jen za hadry, ale vyvedu Vás z omylu, za jídlo utratím za týden mnohem víc! =D ..Těstě se na outfity s novými kousky a mějte se krásně! PUSU!



You Might Also Like

19 your comments

  1. Ty růžové kalhoty a tričko jsem u tebe viděla na fotce jako outfit v Karlových Varech a jsi neskutečná kočka! <3
    Moc se mi líbí to tričko s potiskem a na outfit s černým sáčkem se mooc těším! Já mám teď zálusk na bílé sáčko a už se těším na výplatu! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Nikky, to potěšilo! :)

      Vymazat
  2. Jejda, to je hrozné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, někdo s nedostatečným IQ se projevil a nemlčí, jak by měl :)

      Vymazat
    2. Nevím, co je hrozný, ale tak prosím no :D ..Jinak díky Leňourku :-*

      Vymazat
  3. Pěkné kousky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujiii, to mě těší, že se líbí :)

      Vymazat
  4. Prosím tě, na kolik tě vyšlo to sako? Taky bych nějaké nutně potřebovala, ale nechci za něj dát tisícovku :)) Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo ve slevě, takže 300,- ..totální masakr, mám radost!

      Vymazat
  5. Krásné věci... Ty kalhoty jsou boží ;)
    Chci tě pozvat ke mě na blog, kde se koná giveaway ;) http://barbaraveselkova.blogspot.cz/2014/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pozvánku, to je milý! :)

      Vymazat
  6. Nakupování je zkrátka toxické :D

    OdpovědětVymazat
  7. super věci jsis koupila miluju nakupování :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to skoro každá holka, no ne? :-D

      Vymazat
  8. Wow, kraťasy s vysokým pasem jsou super věc! A na hlaváku v claires jsem taky tuhle pořídila lak :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to bych řekla, jsou moje oblíbený! :)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: