BLOND VÍLA

úterý, září 23, 2014

AHOJ SLUNÍČKA!
Venku už se ochlazuje a dneska jsme se oficiálně přehoupli z léta na podzim, ale já mám pro Vás v záloze ještě pořád články co zahřejí. 





Tady s krásnou blond Lenčou jsme fotily o prázdninách u blízké přehrady. Celé focení se neslo v přírodním duchu. Lenča chodila bosky, ustlala si v trávě a dokonce se šla osvěžit do vody. Do článku jsem vybrala sice jen pár fotek, ale musím říct, že tahle blond víla je moc a moc fotogenická. Jak já to jen dělám, že fotím jen samé krásné lidi.






You Might Also Like

23 your comments

  1. Nádherné fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná slečna :) Povedené focení.

    OdpovědětVymazat
  3. Velmi povedené fotky! :) Slečně ženský styl moc sluší.

    http://theredheadedworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. fotky se moc povedly, jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  5. moc hezká blondýnka a úžasné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. To je moc pěkný komentář, to mě potěšilo! :)

      Vymazat
  7. Leča je vážně kočka, moc jí to sekne a fotky jsou podařené, úplně se mi stýská po létě :(

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/09/rasenkova-giveaway-insta-post-3.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, taky se mi stýská, ale podzim mám ráda taky! :D

      Vymazat
  8. Super sekali, semuanya sangat cantik. Bagaimana kamu bisa melakukannya?

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky :) OUtfity se mi líbí všechny
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  10. máš moc hezký fotky!:) aj ta romance ♥

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: