HOLIDAY 2014

sobota, září 13, 2014

ZDRAVÍM VŠECHNY, AHOOJ!

Po nekonečné pauze jsem se opět vrátila k blogování. Stejně jako všichni studenti, měli prázdniny i moje stránky Handbag for ladies. V blogovací pauze se toho stalo hrozně moc a já se Vám to budu snažit zpětně a postupně všechno ukázat pomocí nových článků. Hned z kraje jste si určitě všimli nového designu, copak ne něj říkáte? Já jsem moc spokojená! Jako mega události považuji, že jsem oslavila dvacetiny, zařídila jsem si bydlení a začala jsem chodit do školy. Během prázdnin jsem chodila do úžasné práce, kde jsem potkala spoustu božích lidí. Obrazila jsem mraky akcí a koncertů a stihla jsem i docela dost focení. No a na tohle všechno se můžete těšit v budoucích článcích! Taky prozradím, že chystám GIVEAWAY! ..Já teď jen doufám, že jste na mě během mé neaktivity nezanevřeli a budou Vás moje články bavit, stejně (snad i víc) jako předtím. Já se cítím plná energie a zase jsem nabrala pořádnej ,,fíl" psát! 





 V tomto článku uvidíte takový můj prázdninový výběr fotek, který jsem vytáhla z foťáku. Je to pro Vás takové malé nakouknutí, na co že se to můžete vlastně těšit? ... 







You Might Also Like

29 your comments

  1. jé :) krásný fotky

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. To je skvele, ze se ti tak pres prazdniny darilo!:) Design paradni, proste ma/mas styl!:)

    OdpovědětVymazat
  3. super změna a parádní fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky! :) Nový vzhled blogu je pěkný, akorát fotky zasahují do textu, který máš v pravém panelu. Nevím, zda se to tak ukazuje jen mě, nebo i jiným. :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? ..Mně nic nezasahuje! :-/

      Vymazat
    2. Je to vidět jen nahoře, jak máš svoji fotku a popis sebe, instagram a seznam článků, které jsou oblíbené a lidé je nejvíce čtou, tak tam se mi to překrývá. Nevím čím to je. :-/

      Vymazat
  5. super, že si se vrátila! :) krásné fotky :)*

    OdpovědětVymazat
  6. Teda Dianko, design je moc krásný, takovéhle mám nejradši ^^
    Akorát jsou asi těžké.
    Jinak jsou fotečky krásné, už se strašně moc těším na články, chyběla jsi ! ♥

    OdpovědětVymazat
  7. ahoj jsem moc ráda že jsi zpět :)

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělé, tak to se moc těšíme!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebude to dlouho trvat a všechno uvidíte! :-)

      Vymazat
  9. Nový design je úžasný Dii !! ♥ Fotky jsou jako vždy exkluzivní a plné energie :))
    S blogem jsem to přes prázdniny měla úplně stejně, takže tě plně chápu a těším se na nadcházející články :))
    Coffee with milk and two sugars

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, jsem ráda, že se líbí! :-) ..Je podle mých představ, tak jsem spokojená!

      Vymazat
  10. Překrásný fotky:) a nový vzhled se mi moc líbí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MOC DĚKUJI! :-) ..To je moc milej komentář!

      Vymazat
  11. Super fotky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Moc povedené fotky :) A design blogu se mi líbí moc
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný! Moc ti to všude sluší.

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: