NIKE AIR MAX

sobota, září 27, 2014

Dneska zase tak trošku ,,selfiš článek", protože bych se chtěla pochlubit s novým párem bot, který si můžu spokojeně odškrtnout ze svého birthday wishlistu.



Ony vysněné jsou moje nové Nike air max, které jsem si přála už dost dlouho a podvědomě jsem fakt věděla, proč to dělám, protože jakmile jsem si je obula, zjistila jsem, že na světě už je fakt jen málo pohodlnějších bot. Jen si prostě tak jdete a vůbec Vás  nezajímá, že se ,,érmax mánie" šíří rychleji než chřipková epidemie. Já dokonce opomínám i to, že mi tyhle boty dělají obří nohy, až tak. Přes prázdniny jsem se na podpatcích nachodila dost, teď je čas na pohodlí!






You Might Also Like

28 your comments

  1. Ty jsou božské! to barevné provedení jsem si úplně zamilovala :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/09/rasenkova-giveaway-insta-post-3.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, dlouho jsem uvažovala v jakým provedení si je koupit, to by oříšek!

      Vymazat
  2. Barva je krásná a věřím, že jsou naprosto pohodlné ! :) Ovšem jsem právě jedna z těch, které ta mánie vůbec neposedla a mně osobně prostě k chuti Air maxy nepřišly, nevím proč :D :)
    Každopádně jsem ráda, že sis splnila další své přání k narozeninám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jsou prostě dva tábory, já to chápu! :D

      Vymazat
  3. Vypadají pěkně :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. mám šedo-modro-růžové a taky je miluju :) tyhle jsou moc hezké! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych měla moc peněz, koupila bych si taky hned několik variant! :D

      Vymazat
  5. Vzhledově mě moc neoslovily, ale je jasné že u těchto bot je rozhodující pohodlnost :-)

    OdpovědětVymazat
  6. jéé takový botky bych nečekala, že se mezi osatníma kouskama co tu máš objeví. Já když už tenisky tak nosím skate boty a nejraději od vans, takové ty old schoolové...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vansky mi v botníku chybí, jednou jsem měla jen nazouvací bez tkaničky a byly senza§ :)

      Vymazat
  7. jééé, tak konečne ich máš? teším sa s tebou! :)

    lookjournals.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, ty jsou krásný! Air max by se mi líbily taky :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: