NIKE RUN (jump) FREE 3.0

středa, září 17, 2014

HI, MY FOLLOWERS!

No kdo Vám dá nejlepší tip na skvělé běžecké boty? No kdo? No já!




Zdravím nejen všechny běžce, ale i milovníky pohodlné obuvi obecně. S tím nejlepším tipem v úvodu jsem to fakt myslela vážně, protože když jsem si pořídila tyhle boží NIKE RUN FREE 3.0, tak moje nohy mi začaly děkovat. Jsou super pohodlné a skvěle se v nich cvičí, běhá, chodí, skáče, stojí, kulhá atd. atd. Takže pokud sháníte nové sportovní boty, Vaše ,,kdokoliv" shání nové sportovní boty, tak dejte na mě. 

...Už zase skáču přes kaluže!

You Might Also Like

18 your comments

  1. taky se do nich pomalu zamilovávám :D tyhle tvé jsou úplně boží <3

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se na ně chystám. Kde jsi je koupila?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Normálně v obchodě ve sportu. :-) ..Mají je VŠUDE, najdeš je na netu, bazaru, pánský či dámský, černý či barevný, ...Jsou normálně dostupný i v obchodech se sportem! ;)

      Vymazat
  3. Já pořídila teď jedny u konkurence, adidas run smart :-) Ale nemohla jsem se rozhodnout mezi nike a adidas :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha aha, no jako já jsem si ujela tady na NIKE, prostě na ně nedám dopustit! :D

      Vymazat
  4. Krásný boty, v těch se fakt musí běhat/cvičit samo :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou krásné, miluju běh a miluju stylový botky :) Máš krásný blog, stávám se pravidelným čtenářem a budu ráda, pokud se staneš mým :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: