PANTIES&SOCKS - ukončeno!

neděle, září 21, 2014


PŘEJI KRÁSNÝ DEN VŠEM SVÝM ČTENÁŘŮM!

Jsem moc ráda, že jste na mě nezapomněli během mé dvouměsíční pauzy, kdy byl blog mimo provoz. Jako takové malé poděkování jsem si pro Vás připravila novou GIVEAWAY ve spolupráci se svělým a mým moc a moc oblíbeným e-shopem balubunny.com.



Už jednou jste na mém blogu mohli zapojit do GA s tímto božím e-shopem. Od té doby se sortiment balubunny.com rozšířil o položku oblečky a stal se ještě více božím. Já jsem si vybrala hned několik originálních kousků, které brzy poputují do mého šatníku. Už se těším, až Vám je ukážu!



No a o co tedy soutěžíte? Máte možnost vyhrát jedny originální spoďáry a jeden pár rozkošných ponožek dle vlastního výběru. Vytvoříte si tak jedinečný set, který nikdo nemá a bude to dost cool. Já jsem si k fuskám a kalhotám dokoupila ještě trička a mám rovnou komplet. Vřele doporučuji!
Jaká jsou pravidla? Pravidla GA jsou jako vždy naprosto jednoduchá. Stačí jen:



  • POZOR! - Pro zvýšení šance na výhru - Můžete tuhle GIVEAWAY někde sdílet a připsat druhý komentář. (Opět s Vašim e-mailem + odkazem, kde jste sdíleli.)


Já doufám, že se Vám takhle originální GIVEAWAY líbí a s chutí se zapojíte. Já jsem z toho jednoduše nadšená, protože balubunny je moje srdeční záležitost. Soutěžit můžete zhruba tři týdny (do 11.10.2014) a potom vyhlásím vítěze (potažmo vítězku)! Těším se!

You Might Also Like

39 your comments

  1. krásná GA :3
    likes i GFC: Jijinka Horáková
    email: jirina.h1997@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná soutěž!!
    Vše splňuji, na FB sleduji jako Lenushenka Scrap a přes GFC jako lenushenka.
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. wow, originální kousky <3
    thecityofdreams@email.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná GA Dio :)
    GFC Klára Wallová
    FB Klára Wallova
    wallova.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. https://www.facebook.com/claire.wallova
    Sdíleno na mém facebooku :)
    wallova.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Sdílím na mém FB https://www.facebook.com/lenushenka.scrap
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. super giveaway:)
    agachromec@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. no tak to je paráda! :)

    michaelaz912@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. maruska.benatska@gmail.com
    balubunny sleduju už dost dlouho a neměla jsem pořád možnost si nic objednat, tak snad konečně! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasně sladěné, jen bych asi měla problém si vybrat, jsou všechny tak krásné!
    blueberrypink@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. sledujem už davno a ponožky i nohavičky sú prekrasne :)
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Jéé, tak ty jsou super! :)
    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. GFC jako Claire
    klarkalachnitova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. A sdílela jsem na svém tumblru. :)
    http://pieceofclaire.tumblr.com/post/98050897564/balubunny-giveaway-on-handbag-for-ladies-join
    klarkalachnitova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Tak ty jsou fakt parádní :) díky za tip na eshop, budu ho muset důkladně prozkoumat :)
    evca.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. jééé, UFO
    michaela.rodova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Úplně ňuňínkovská GA (y)
    FB: Tereza Wallová
    GFC: tereza.wallova@gmail.com
    EMAIL: tereza.wallova@seznam.cz

    Sdílím článek na FB.

    OdpovědětVymazat
  18. ježiš to je skvělýýý!
    nicollettebohm@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. omg to je sladky a cool :D
    tesspkrat@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. super GA :)
    katerina.z.1998@seznam.cz
    vše splněno :)

    OdpovědětVymazat
  21. sleduji jako Lucy0077 přes GFC FB: Lůca Babáčková e-mai: lucy0077@seznam.cz
    užasná cena

    OdpovědětVymazat
  22. tohle je cutest giveaway za poslední dobu :)))
    vendula.calabkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. páči sa mi to... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  24. Tak něco takového vidím poprvé, pecka! :)
    krikelova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. sleduji tě už snad věkyyy <3 writebabette@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. jeeej, to su roztomile sety :-)
    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Tak tuhle stránku už jsem několikrát omrkávala a stále měla dilema, co objednat, až jsem nikdy nevěděla, co, ale tyhle párečky jsou fakt dokonalé :D
    Připojuji se, Nickyna.Dru@seznam.cz :))

    OdpovědětVymazat
  28. Páni, dokonalá soutěž a ty ponožky, ach !

    Lucccka.r@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. to je rozkošný :)))
    fortovat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. To je parádní giveaway, takové originální kousky by se mi líbily :)
    Like splněny a přes GFC sleduji
    VeruKru@seznam.cz

    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: