DARK HOMETOWN

pondělí, října 13, 2014



Je podzim, je říjen, 
fouká vítr, my spadnem, 
z koruny stromů, dolů, 
na chladnou zem kde zemřem. 
Snad zapomenem na den, 
jako listí pádem, 
až s novým ránem vstanem, 
ať smutek zmizí v zapomnění.






Je podzim, je říjen a já na víkend jezdím domů, za rodinou a přáteli. Oproti Praze je tady už chladno, v noci hrozná mlha, že ani nevidím zajíce, když mi vbíhaj pod auto. Dávám si teď měsíční dietní a alkoholovou pauzu. Mám nový nepsaný pravidlo, že minimálně jednou týdně chodím do divadla. O víkendu jedu do Vídně s bratrem a budeme nakupovat hadry, hadry a zase hadry.  

V tomto článku poprvé vidíte moje airmaxy v akci. Tady v Praze jsem začala do školy, vlastně i celkově, nosit pohodlný oblečení. Ve škole máme každej den nějakou aktivitu spojenou s pohybem. Pondělí hlavní obor, úterý pohybovky a jevištní pohyb, středa akrobacie a hlavní obor, čtvrtek historické tance. No a tohle všechno mě vedlo k tomu, abych se zbytečně nečančala a rychle přefrknla do školy a už se zase převlíkala na hodinu. Takže vznikl tenhle můj super truper asexuální styl oblíkání, kdy nazuju botasky, bundu a nejlépe taky ještě batoh a no stress. Nevím, co se to ze mě stává, asi nějaká skate/sport holka? COŽE? Až začnu nosit legíny, jen tak běžně místo kalhot, tak mě zabijte, díky! =D

You Might Also Like

9 your comments

  1. Haha, legíny jsou náhodu pohodlné :-D...moc Ti to sluší :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky pořád nemůžu přijít na chut legínám na běžný nošení :D Ale uznávam, je to vážně ta nejpohodlnější věc na světě ! :D
    A tobě to moc sluší, já air maxům zatim odolávam, ale sem do spousty těch růžových staršně zaláskovaná :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jakože já airmaxy nemusí tak ty tvoje se mi hrozně líbí - ta nenásilná kombinace a vypadají elegantně :) já jsem první dva týdny na VŠ chodila jako vandrák, když jsem se vzpamatovala z prvotního šoku tak jsem zase začala nosit sukně, ale kalhoty sou pro mě na první místě když jde o pohodlnost!

    OdpovědětVymazat
  4. Hahá, no taky nevěřim, že bych někdy mohla nosit legíny, ale třeba sportovní obutí a parka jsou u mne poslední dobou na skoro denním pořádku :-) Moc Ti to sluší náhodou, a dokud se maluješ tak to nebude tak zlý :P :-*

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasné fotky :O Veľmi ti to pristane;)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: