MARY KAY

úterý, října 28, 2014

Vítám Vás u nového článku, tentokrát si dáme článek kosmetický! 
Vím, že právě příspěvky ohledně kosmetiky, líčení, kosmetických recenzí, tipů co ano a co ne a celkově články na téma ,,beauty" jsou Vaše oblíbené a že jich mám tady na blogu opravu poskromnu, rozhodla jsem se to vzít dnes zeširoka.


Představím Vám /nejen/ dekorativku, kterou používám každý den. ale rovnou Vás odkážu na internetové stránky, kde si produkty můžete prohlédnout, vybrat a popřípadě objednat. Budu se snažit, aby to bylo všechno pěkně přehledně.  
Jak název článku napovídá, používám kosmetiku značky MARY KAY a to zhruba od letošního léta. No a od té doby, na tuto kosmetiku nedám dopustit. Rozhodla jsme se totiž, že už si nemíním "paplat" na obličej nějaké levné výrobky, které mají výdrž nula nula nic. Díky své kamarádce jsem přešla na kosmetiku MARY KAY a mám pocit, že moje pleť už nedostává tolik zabrat a moje denní líčení vypadá přirozeně dobře.

♥♥♥



Ráno začínám tím, že si jemně vyčistím pleť. Navlhčím si obličej vodou a vymáčknu malilinké množství čistícího gelu, rozmažu po obličeji, vyhnu se oční oblasti a zase gel opláchnu. Pleť zůstane krásně jemná, vyčištěná a zahlazená. Tento čistící gel používám tedy hlavně večer při/po odličování, než jdu spát, kdy si obličej důkladně vyčistím a poté natřu krémem.
ČISTÍCÍ GEL
Na suchou očištěnou pleť si nanesu malé množství krému, který mi na obličeji udělá jemný filtr a slouží také jako podklad pod make-up. Opravdu stačí malé množství a pleť je hezky jemná a hydratovaná. Já jsem se až doposud natírala jen obyčejnou krasickou niveou a to asi taky nebude to pravé ořechové si takhle celoročně mastit póry na obličeji. Sem tam, když jsem jako suchá sušenka, tak niveu vytáhnu, protože tu i když si zavedu pod oční víčko necítím bolest. Jinak jsem ale moc ráda za tento krém od MARY KAY.
 HYDRATAČNÍ KRÉM
Začala jsem taky používat kvalitní make-up. Stačilo jen vybrat odstín a naučit se zacházet se štětcem na make-up. Se vším mi poradila paní od Mary Kay. Bez ní bych byla ztracená. Musím říct, že zase stačí nanést jen malinké množství na štětec a pak pečlivě rozetřít. Make-up je bezvadný, nemůžu si stěžovat ani v nejmenším, ten Vám opravdu doporučuji. Používá ho i moje Lenny a taky je spokojená.
MAKE-UP
Dál Vám představím moje štětce, které jsou přírodní (z česané veverky). Když to nejsou umělá vlákna, tak by neměli nic způsobovat (žádnou neplechu) na obličeji. Plní svoji funkci výborně. Nebyla jsem zvyklá štětce používat, ale musím říct, že se štetcem se mi make-up nanáší mnohem líp, pudr snad ani jinak nanést nešel a na tmavé oční stíny používat také štětec. 

ŠTĚTEC NA TEKUTÝ MAKE-UP
ŠTĚTEC NA OČNÍ STÍNY
Velký důraz musím dát na svůj nový pudr, na který nedám dopustit. Je vážně skvělý. Nebyla jsem zvyklá se vůbec pudrovat, ale teď je všechno jinak. Pudr krásně všechno zafixuje a make-up vydrží mnohem mnohem déle. Používám ho trošku i na dekolt, aby zahladil přechod na krku a stejně jako make-up, tak i malé množství pudru použiji na oční víčka. To jsem třeba předtím vůbec nedělala a chyba. Kdybych to nedělala teď, oční stíny nebudou držet.
MINERÁLNÍ PUDR
Další bombastickou věcí je tvářenka, ta je prostě nenahraditelná. Zamilovala se do ní i moje Lenny. Mám k ní i malý MARY KAY štěteček na tvářenku a ten je taky přírodní a neměl by pokožce na obličeji vůbec vadit. Tvářenka hází všemožné odstíny a já jsem s ní moc a moc spokojená. Moc ráda jí používám. Bohužel jsem ji na stránkách parfums.cz nenašla, ale pokud znáte nějakou paní od MARY KAY, tak nebude problém ji sehnat.

TVÁŘENKA
Dostáváme se k očním stínům. Musím Vám prozradit, že jsem ze svého denního líčení úplně vysadila černé tekuté oční linky. Už jsem na ně totiž začala být alergická. Nepěknou linka, která se rozmazává, není dobře nakreslená - to vidím každý den na desítkách děvčat a nelíbí se mi to. Dávám si pauzu. Neříkám, že znám výjimky mezi ženami, kterým se oční linky daří udělat moc hezky a vypadají krásně. No ale já jsem do této skupiny asi moc nepatřila a vždy jsem se u líčení tekutých očních linek rozčilovala, že mám každé oko jinak. Grr! Postupem času mě dokonce i začaly pálit víčka, ALE teď je konec. Přesměrovala jsem se na mnohem jemnější dívčí líčení očí. Na každodenní líčení použiji na celé víčko jemný perleťový stín a to je všechno. Když jdu někam večer, nebo prostě chci výraznější líčení, použiji do záhybu tmavší hnědý stín a je hotovo. JAK JEDNODUCHÉ!
OČNÍ STÍNY
Když nepočítám zvýraznění obočí, na které ještě bohužel ještě nemám tužku, či stíny na obočí od značky MK, ale chystám se na to, stejně tak na černou tužku na oči, no tak už se blížíme ke konci mého líčícího procesu. Je na řadě totiž řasenka. Já nemám nijak dlouhé řasy a bylo období, kdy jsem si řasenku na dolní víčka nedávala vůbec, protože se mi vždycky časem rozmazávala pod oči. TĚMTO DNŮM JE KONEC! Našla jsem konečně řasenku, která mi plně vyhovuje a vytvoří mi krásné dlouhé řasy a nerozmazává se. Jestli jste měly někdy stejný problém, můžu Vám tuhle řasenku jen doporučit, dala bych za ni ruku do ohně! Existuje ještě varianta s plastovým/gumovým kartáčkem, kterou vyzkouším hned příště. Už se těším!
ŘASENKA
Poslední věcička od MARY KAY je tenhle úžasný odličovač očních partií. Já jsem měla vždycky velký problém si odlíčit oči, pokaždé jsem vypadala jako panda a vypotřebovala jsem deset očních tampónků a čtvrt litru odličovače, který mě vždycky skoro připravil o zrak. Pak jsem začala své oči odličovat sprcháčem a to mě oči pálily ještě víc. Pak přišel tenhle zázrak a pálení očí je pryč. Stačí dva tampónky a je klid. Přípravek nechává oči krásně jemné a potažené příjemným ošetřujícím filtrem.Všechno pěkně šetrně! 
ODLIČOVAČ OČÍ


Doufám, že Vám tenhle článek přišel dost vyčerpávající a příště Vám ukážu, co všechno bych si chtěla ještě od značky MARY KAY pořídit. Stejně jako tenhle článek by to pro Vás měla být taková inspirace pro sebe, pro ségru, či mamku. Já třeba mamce plánuji na Vánoce nakoupit nějaké výrobky od této kosmetiky. 
A když by Vám to žádnou inspiraci nepřineslo, aspoň Vám to rozšířilo povědomí o tom, čím se líčím a na co nedám dopustit. V budoucnu si plánuji udělat i rychlo kurz na líčení od téhle značky a spojím to s focením a bude to takový balíček pro zájemce. 

♥♥♥

You Might Also Like

5 your comments

  1. Hezký článek, já jsem od Mary Kay ještě nikdy nic nezkoušela, možná bych to měla napravit :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  2. O MaryKay jsem už slyšela, ale ještě nic nezkoušela :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle kosmetika už mě hodně dlouhou dobu láká,bohužel jsem se k ní zatím nedostala,ale doufám,že nějaký pečující produkt v brzké době vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  4. Take o teto kosmetice uvazuji. Docela si mne navnadila. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Dlho som vsade tvrdila, ze Mary Kay ma najlepsi make-up, aky som kedy mala. V auguste som si kupila dalsie balenie a je to des. Neviem, ci sa zmenila moja plet, ci oni zmenili zlozenie, alebo mam jednoducho chybnu sarzu ale je to naozaj hrozne. Lacny make-up z drogerky vydrzi dlhsie ako to co mam teraz.
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: