MŮJ ESPRIT

středa, října 08, 2014

KRÁSNÝ DOBRÝ DEN, MOJI VĚRNÍ ČTENÁŘI!

Připravila jsem pro Vás typ článku, který mám já samotná asi nejvíc ráda - Tipy na trendy sezónní oblečení. Vždycky mě moc baví si projíždět různé e-shopy a vybírat nejvíc zajímavé kousky a pak se o ně s Vámi podělit. Tentokrát jsem pro hodila očkem po stránce esprit.cz a pokud jste zvědaví, na jaké skvělé kousky jsem narazila, tak jdeme na to! 


Zaměřila jsem se především na podzimní kousky, které zahřejí. Na nadcházející podzim mě nejvíc láká pořídit si nový vlněný kabát nejrůznějších vzorů. Líbí se mi oversize střihy, vzorované kabáty, ale i pastelové barvy. No uvidíme u čeho nakonec skončím. 


Je taky možné, že se zamiluji do nějakého ponča. Na stránkách espritu je jich hned několik naprosto božských. Pončo jsem měla naposledy jako malá holka a pamatuji se, že jsem si připadala jako indiánka. =D ..Teď s odstupem času musím uznat, že je pončo perfektní a hlavně ležérní alternativa k přechodné bundě - přesně jak tvrdí na stránkách.


Nemohla jsem si pomoct a nahlédla jsem i do sekce trička a topy, i když to zrovna není synonymum pro podzim. Jestli je tady někdo, kdo má nedostatek triček, tak s chutí do vybírání.




S přicházejícím ochlazením mi čím dál tím víc mrzne hlava, uši, všechno. Už si říkám, že se těším, až si koupím nějakou novou čepku a bude mi dobře. Říkala jsem si, jestli nezkusit třeba i kšiltovku a nebo radši kulicha?





Na stránkách espritu jsem našla jedno skvělé oddělení, které mě překvapilo jeho originalitou. Sekce Mix & match, kde kombinujete prošívané bundy a parkou. Nejen pro dámy, ale také i pro pány. Podle mě  to vypadá moc dobře a hlavně to má styl. Jak chytře vyzrát na počasí.


Na parky já nedám dopustit. I když jsem jich viděla v kamenných obchodech už desítky a na všech různých e-shopech snad stovky, tak mě ještě pořád nepřestalo bavit objevovat další nové kousky. Tu, kterou vidíte na obrázku pod tímto textem, tu miluju.




Netradičně jsem taky nahlédla do pánského oddělení, abych potěšila také pánské pokolení, které čte můj blog. Myslím si, že mužské zastoupení na těchto stránkách bude opravdu minimální, takže holky, dělám to kvůli Vám. Jednak inspirace, co nakoupit vašim mužům a taky si děláte obrázek o tom, co by slušelo vašemu potencionálnímu klukovi. Haha. =D





Já osobně kostkované košile moc nemusím. Teda zrovna včera jsem měla jednu na sobě, takže si možná trošku protiřečím. =D Abych to vysvětlila. Nemám ráda většinu kostičkovaných košil, ale najdou si výjimky, které mě zaujmou. Správná kombinace barev, velikosti vzoru a střih. Pánům jdou kostičky prostě mnohem víc, než nám holkám,





Další věc, kterou jsem si nemohla odpustit jsou alespoň jedny boty. Musím Vám ukázat svůj oblíbený pár. Stránky nejsou jen o oblečení, ale najdete na nich právě i boty, spodní prádlo a různé doplňky. Achjo, kéž bych byla milionářka a mohla mít nekonečně moc párů bot. Na každý den jiný, to by byl ideální stav! =D



Teď přijde na řadu vlna roztomilosti. Máte doma miminko a nebo jen milujete rozkošné malé oblečení? Tak najeďte na sekci KIDS a rozplývejte se se mnou. Nééé, že bych měla nějakou potřebu mít dítě, ale ono je to tak krásný. Navíc já už jsem teta, takže už se těším, co vyberu malé Barunce pod stromeček. 







Jako poslední tip v tomto článku Vám odtajním kód barvy pro tuto sezónu podle espritu. Je to tmavě vínová společně s námořnickou modrou. Mně se tahle kombinace barev líbí, co na ni říkáte Vy? 





You Might Also Like

8 your comments

  1. Pěkné kousky :) Parka a tričko mě zaujalo nejvíc
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, jsou to fakt moc fajn věcičky! :-)

      Vymazat
  2. to tričko sa mi páči zo všetkého najviac :) je veľmi zaujímavé.
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fákt? Tak to jsem ráda, že jsem ho do článku nakonec přidala! :-)

      Vymazat
  3. Pěkný věcičky, vybrala bych si :) Ta dětská kombinézka je tak rozkošná ♥

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  4. krásné věci, ty kabátky obzvášť! :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: