MŮJ ROMÁNEK

neděle, října 26, 2014

Haló, haló! Tentokrát to bude něco nevídaného!

Už je to víc jak rok, co jste naposledy mohli vidět Romču na mém blogu.
Teď jsme se zase byli společně vyvětrat a vzniklo plno fotek, moc moc moc. 

Holky, dělám to jen pro Vás. Klučičí fotky se tady moc neobjevují a Romča je pastva pro oči, no ne? Takže jsem se rozhodla, že Vám jednoduše udělám radost. Je to pro mě výzva, jednou za čas nafotit i nějakého chlapa. Jsem zvyklá na holčičí focení, mám naučené pózy a výrazy, no a když fotím kluky, je to zase o něco náročnější. Romča je ale moc fotogenickej, takže NO PROBLÉMA!


A jestli mám románek s Románkem? Jak se to vezme.. Romča je moje srdeční záležitost. Byli jsme spolu například na víkend v Paříži, stanovat v Jihlavě, v brněnské ZOO, vymetli jsme každý kino v okolí, krmili jsme koně, zvládli jsme i noční jízdu na řetízkáči a já nevím co všechno a teď jsme si dokonce zavedli i tradici, že spolu budeme pravidelně chodit na večeře. To je hezký ne? 

Na naše úplně první setkání společně ještě s mým nikonem se můžete podívat TADY. Už je to víc jak rok! Podle mě je to mega změna. R roste do krásy. No a už dost vychvalování. Zajímá mě taky Váš názor! Řekněte mi Vy, jak se Vám fotky líbí/nelíbí?





♥ ♥ 



You Might Also Like

29 your comments

  1. Asi trochu žárlim na tvůj románek. Románek je vážně kus ! :D:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nechutný žíly na zápěstí -_- :DD

    OdpovědětVymazat
  3. Pěknej chlap.. ta čtvrtá fotka je super, přirozená :))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na té 4. je R roztomilost sama! :):3

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Mne se to taky líbí. :) proto jsem to neretušovala!

      Vymazat
  5. Děkuji, slečny! Mám nejradši Dianky čtenářky!
    Roman

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kde mám já nějaký veřejný díky??? :D
      Neee sranda! ...moje čtenářky jsou nejhodnější :)♡♥

      Vymazat
  6. wau vyrostl do krásy pěknej chlap :) a super fotky povedly se

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš! A díky za pochvalu! :);)

      Vymazat
  7. Fotky sú super, a ja nechápem ako je možné, že som ťa neobjavila už skôr ♥
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  8. jestli to není tajné ... chodíte spolu? jako pár by jste byli krásní! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tajné to není, nechodíme spolu, ale určitě by nám to slušelo. :):P

      Vymazat
  9. Románek znamená spíme ale nechodíme spolu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No svýhho milence bych si na blog nedala, věř tomu. Kdybys uměl/a číst, tak to podle mě pochopíš. :)
      Jinak připouštím, že v některých situacích "románek" znamená přesně to, co jsi napsal/a. :)

      Vymazat
  10. koukala jsem se na fotky z toho prvního focení a zmnil se teda brutálně :o ted je z něj úplnej fešák:)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: