NIGHTS IN PRAGUE

čtvrtek, října 23, 2014

Krásný dobrý večer, Vám všem, co právě obědváte!




Jsem strašně nespokojená. Néé, že bych neměla ráda večerní procházky po Praze, to né.  Ty jednoduše miluju. ALE hrozně mě štve, že mám školu do šesti večer a můj osobní život prakticky neexistuje. NEBO přesněji, můj odpolední život za světla neexistuje. A bude hůř!

Zjistila jsem, že mi vůbec nevyhovuje mít školu 3x týdně do šesti a jednou do pěti. Nemůžu skoro nic! Chci blogovat, dělat věci do školy, vařit, uklízet, točit videa, scházet se s kámoškama, prostě mít i nějaký ten čas pro sebe. No a to prostě moc dobře nejde, když přijdu ze školy celá utahaná a mám pak ještě nějaké úkoly. 
Jediné co stíhám je chodit do divadla. Tam jsem aspoň jedenkrát, dvakrát týdně. Aspoň to je pozitivní. Mrzí mě, že nestíhám fotit outfity na blog, ale doufám, že brzy přijdou nějaké prázdniny a volno ve škole a já si pěkně odpočinu a zaplavím blog příspěvkama. Tomu říkám opravdový relax! Těším se!


 [tričko, brýle - Takko, zbytek - Primark]

Šla jsem se se svojí milovanou Šárinkou večer po škole projít a na focení to už moc nebylo, jak vidíte. Slibuju, že až budu mít za bílého dne čas, nafotím outfit post líp.


You Might Also Like

11 your comments

  1. Mluvíš mi z duše Diuš. :-) Já jsem ve škole od pondělí do pátku (pokud někdy nááhodou neuteču dřív) a taky do večera a nedá se nic :( :/ Přeju ať se to alespoň nějak zlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. A to si predstav, ze nekdo ma jeste tri prace a skolu. To je teprve paradni osobni zivot.
    Mej se moc fajn, preji hodne zazitku :))

    OdpovědětVymazat
  3. Času je málo, ale ona začne bejvat tma už od čtyř odpoledne, tak tě to nemusí trápit :)))

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, ja tohle obdobi na jednu stranu miliju - ty barvy listi a podzimni slunicko, ale na druhou stranu me stve ten nedostatek svetla, vstavani za tmy a fakt, ze nestiham :-D bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  5. Ale i tak máš tyto dvě fotky moc pěkné.:)

    OdpovědětVymazat
  6. ripped jeans vypadají úžasně, celý outfit se mi vlastně moc líbí :)
    a nádherné fotky, Praha je večer kouzelná ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, Diuš jako vždy. Holt tak to je... Vtipný je, že já jsem při škole blog ještě zvládala. Horší to bylo pak s prací, to jsem chodila domů asi tak jak ty a čas nebyl vůbec na nic :( Tak přeju, ať se přes nějaké to volno zadaří a těším se na příspěvky.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný fotky! Miluju večerní/noční Prahu <3

    OdpovědětVymazat
  9. U mňa je to podobne, tiež sa dostanem domov až okolo siedmej večer, kedy už je tma a na nič iné mi nezostáva čas ani energia. Ale tvoj outfit sa mi veľmi páči :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  10. Fotky sú perfektné, si hodne sympatická ♥

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: