PODZIMNÍ ROMANCE

úterý, října 21, 2014


Zdravím všechny své věrné čtenáře a vítám Vás u nového zamilovaného článku plného krásných fotek.

Představuji Vám svoji nejkrásnější kamarádku Leničku, se kterou jsem se seznámila letos o prázdninách a která mi byla po dobu dvou měsíců spolubydlící. Nyní se odstěhovala do UK, kde studuje. Ještě než mi odjela, stihli jsme jedno slunečné focení ve Stromovce společně s jejím přítelem Honzou. Oba jsou tak úžasně fotogeničtí, až to snad není možné. Jednoduše mají styl! =) Už se moc moc těším, až se mi Leninka vrátí. Dokonale krásná, štíhlá, inteligentní, vtipná a milující kamarádka. Já mám prostě vkus, co si budeme vykládat! =D 
..Dneska se v Praze udělalo krásně, takže jen co vypadnu ze školy, jdeme s mojí drahou Šárkou (spolubydlící) podniknout první podzimní focení. Jupíí, konečně! Už se moc těším! Užijte si prosluněný článek a dejte mi vědět, jak na co se těšíte nejvíc Vy! Pa, pa!







You Might Also Like

16 your comments

  1. Krásné fotky mají na památku, moc pěkné!:) Co pěkné, nádherné!:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný fotečky! Sluší jim to! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto nádherný fotky! Oboum to moc sluší :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky! :) Takové usměvavé, optimistické, .. úžasné prostě!! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Skvelé fotky, majú úžasnú atmosféru :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky! Jsou moc krásný pár! :) Na co se těším nejvíc já? :) Až bude pátek a já se uvidím se svým "boojfrendem" :-D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Asi nejhezčí lidi, co jsem viděla, jsem v depresi! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň někdo je na tom podobně... Neviděla jsi někde podobnou kočku jako je tato v článku? (nepočítám katalogy) Takže asi né co :-D?

      Vymazat
  8. Ahoj Dio, krásné fotky. Jsi skvělá fotografka :)
    PS: Eve.h blog se přesunul na adresu http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Strašně krásný a fotogenický pár na strašně krásných fotkách :) Tohle se doopravdy povedlo! ;)

    OdpovědětVymazat
  10. :) Moc krásne fotky, z ktorých vyžaruje príjemná atmosféra.

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky a krásný pár :) Nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: