SHUFFLE

pátek, října 03, 2014

Jak by řekl můj taťka - Ukaž mi to Tvoje šufle!



Věc, kterou si škrtám ze svého birthday wishlistu je právě tenhle ten krásný, malý iPod shuffle. Nechci znít nějak nafrněně, ale musím upřímně říct, že tenhle přehrávač hudby byl pro mě totální MUST HAVE! Můj život je s tímto udělátkem totálně snažší, lepší a hezčí. Já bez hudby nemůžu být ani jeden jediný den a když jsem si měla písničky pouštět denně jen na mobilu, tak moje baterka odcházela rychlostí světla. Perfektně se mi shuffle hodí na cestování ve vlaku, busu, tramvaji, no prostě na transport. No a ještě perfektněji ho využiju, když jdu běhat! Oroduju za suffle!


You Might Also Like

22 your comments

  1. Možná nechceš znít nafrněně, ale zníš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. čím přesně zněla nafrněně? že poslouchání songů vybíjí mobil, je pravda. a v dnešní době smarphonů je ušetření pár procent baterie docela výhoda. a tyhle kecy, co se týče apple, fakt miluju. někdo si prostě takovýhle mini cajk za litr dovolit může, a tak si ho koupí.. nejlepší je, že takový lidi, co jen remcaj, by ho taky neodmítli..

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Já jsem teď moc a moc spokojená! :-)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Jo to je pravda, takovej maličkej! :)

      Vymazat
  4. Pokud nemáš větší hudební knihovnu, ok. Ale jinak ? Spíš módní doplněk, než super přehrávač hudby.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo velký uložiště to fakt není, ale mě to fakt stačí. :-) ..

      Vymazat
  5. Mně to přijde jako super věc a také nad ní dost přemýšlím, na běhání to je bych řekla dost praktická věc, protože to zahákneš za kalhoty, které většinou nemají kapsy a mobil nikam v té době moc nedáš :)
    A s tou baterkou je to také pravda, takže jen podpora a ať ti dobře slouží kočko! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na běhání je to naprosto nejlepší! :-)

      Vymazat
  6. vypadá suprově, taky nad ním poslední dobou uvažuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo je moc krásnej, vybrala jsem nakonec tuhle barvu a jsem moc spokojená! :)

      Vymazat
  7. Sice pěkná věcička, ale podle mě je spousta podobných a levnějších, které se vlastně dají využít úplně stejně. V tomhle případě se opravdu platí opět za značku. Ale no h8.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, na trhu je sto dalších levnějších. :-) S tím souhlasím!

      Vymazat
  8. Taky mám šufle :D :D Ale poslední dobou ho moc nepoužívám, musím se do toho zas dostat !!!! :))

    Berry The Blue

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bez hudby nedám ani ránu. :-) Takže šufle se nezastaví! :D

      Vymazat
  9. Je krásnej, ale nevyhovuje mi, že nemá display. Potřebuji hezky rychle hledat písničky a s tímhle je to trochu nepraktické :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si na to rychle zvykla! Jinak jedno velký plus, nemůžu žádnej display rozbít! :-D

      Vymazat
  10. Takovej krasavec by se mi líbil taky :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  11. Ten vypada super, taky nad nim premyslim. Mas pravdu ohledne te baterky... A tento by vsechno vyresil.
    Hezky den!!

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: