AUTUMN IN PICTURES

neděle, listopadu 16, 2014

Zadívejte se ve vteřině na to, co mi zatím letošní podzim dal..










You Might Also Like

6 your comments

  1. Farby jesene v tvojich fotkách sú úžasné. Mne sa veľmi zapáčila fotka dámy a v pozadí Praha, Praha - moje vysnené mesto! :) Dúfam, že aj zima bude takáto krásna

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny fotky jsou naprosto nádherný, ale u mě vyhrává ta nutella! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  3. Všetky sú krásne, ale fotka slečny na lavičke mi dych vyrazila. Má niečo do seba a je taká atmosférická, cítiť z nej prichádzajúcu zimu. Klobúk dolu :)
    Domka Domková

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné fotky! :)

    http://www.gohard.cz/

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: