MIKINY

neděle, listopadu 02, 2014


ČAU, AHÓJ! 

Tak už přemýšlíte nad tématem ,,vánoční dárky"? Já už teda ano, u mě toto téma frčí v plném proudu. Každý týden si najdu alespoň malou chvilku a něco koupím. Mám ráda, když na nic nezapomenu a tak si píšu průběžně seznam, co chci komu koupit a postupně to plním. Zatím se mi to hezky daří.


Když ale zrovna nestíhám a do obchoďáku se nedostanu, tak mrknu na net a nakupuju (nebo jen nakukuju) tam. Prolítnu svoje oblíbený stránky a taky stránky se kterýma čas od času spolupracuji tady na blogu a koukám se, co by se mi tak líbilo a nebo - co je nového. 
Tentokrát jsem zjistila, že na stránkách trikátor.cz se objevila nová kolonka ,,mikiny" a to v pánské i dámské sekci. Z těchto stránek už jedno (lehce přisprostlé) tričko mám a je velice příjemné na nošení, fajn materiál. Viděla jsem, že se i tento webový portál hodně objevuje na na ostatních blozích a takže ho určitě všichni znáte a víte oč jde. 



Koukala jsem tam na nějaký věci pro bráchu a místo toho jsem se zasekla na roztomilých mimoních. No nejsou k sežrání? Moc, moc, moc! =D ..Pokud je taky máte rádi, koukněte na stránky a nechte se inspirovat. Já jsem prostě fanda nakupování na internetu! Příště přijdu zase s něčím jiným, co mi cvrnkne do nosu, papá!


You Might Also Like

1 your comments

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: