I WON'T SAY!

úterý, listopadu 11, 2014


KRÁSNÝ DEN, VÁM VŠEM! 
Dneska je to přesně na den tři měsíce od doby, co jsem oslavila dvacetiny! To je prostě mazec, jak ten čas letí. No a zhruba před čtvrt rokem jsme s Lenny v Praze fotily tenhle outfit post. To byl zrovna největší hic léta, žádný starosti kolem nás a naše nejdelší prázdniny v plném proudu. No a víte co je vlastně docela smutný? Že jsem společně s Lenny ani pořádně moje narozeniny neoslavila. Nakonec jsme do Práátru nejely a ani nákupy v Primarku jsme společně neuskutečnily. Teďka jsme každý v jiným městě a je všechno jinak...
Tak abych si zlepšila náladu, tak přidávám tenhle příspěvek s Lenny a budu si teď představovat, že když mám Lenny na blogu, jako by tu byla v Praze se mnou. Navíc Vám přináším i várku sluníčka a pěkné letní fotky. Tak se mějte krásně a Vykydalová, ty mě moc ne*er a stáhni si ten Snap chat! =D


You Might Also Like

13 your comments

  1. Nádherné fotky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. užasný moc Ti to sluší máš hezky vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, tak rada by som vrátila leto späť :) Krásne fotky!

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  4. Ty fotky jsou naprosto božské! Moc ti to sluší. Chvilku jsem se divila, že ti nebyla při focení zima, ale pak jsem si naštěstí přečetla, že to bylo foceno v létě :D
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, máš ráda výzvy? Pokud ano, tak se neváhej zapojit do jedné na blogerky.cz http://www.blogerky.cz/exkluzivne/snowbitch-cz-vyzva. Výzva končí 24.11.!

    OdpovědětVymazat
  6. pekne fotky:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: