PLACE FOR NEW ART

čtvrtek, listopadu 06, 2014

Krásný dobrý večer Vám všem! 
Musím se s Vámi podělit o jeden neskutečnej zážitek ze včerejška. Byla jsem na otvíračce jednoho skvělého místa pro nové umění - JATKA78. Nové divadlo se nachází v prosatorách bývalých prasečích jatek, což je podle mě totálně převratná věc. Hrozně mě ten nápad fascinuje! Hned když vejdete dovnitř do "foajé" dýchne na Vás úplně jiná atmosféra, než na kterou jste běžně zvyklý.  

Byl to totální "hepenynk", stovky lidí kolem Vás a na každým rohu se něco dělo. Akrobati, umělci, zpěváci, tanečníci, cirkusáci, muzikanti, spousta známých tváří,... Projekt Jatka78 iniciovala Cirk La Putyka, kterou vede Rosťa Novák a víc už snad nemusím dodávat. Prostě skvělá záležitost. 

Cítila jsem se opravdu parádně, jako mezi svými. Znáte ten pocit, že se poznáte, že jste ve správný moment na správném místě? Tak tohle jsem měla včera já. Při otvírání velké scény jsme se dostali až úplně nahoru a měli jsme boží rozhled. Hned ze začátku se konala mše za všechny zesnulé zvířecí dušičky, takže místo bylo očištěno a mohlo se začít. Viděla jsem tolik možných druhů umění, že jsem z toho málem explodovala. Všechno jsem prožívala na maximum. Připadala jsem si jako poblázněnej fanoušek na fotbalovém zápase! Až tak! =D
..No prostě kdo tam nebyl, o hodně přišel, ale proto jsem tady já se svým článkem a fotkama. Chichi. Jednoznačně tedy doporučuji si zajít na nějaké představení. Jatka78 pofrčí až do listopadu/prosince, pak proběhne přestavba, vrátka se zavřou a budou otevřeny zase příští až rok.



♥ ♥ 

You Might Also Like

4 your comments

  1. Jatka78? To je něco jako Hua43?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kunda sem, kunda tam. Vypadá to podobně.

      Vymazat
  2. wau, vyzerá to naozaj zaujímavo! škoda že som tak ďaleko, niečo takéto sa určite oplatí zažiť :)

    XOXO
    lookjournals.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: