ROOM TOUR

úterý, listopadu 04, 2014

AHOJ U NOVÉHO ČLÁNKU! DÁME VIDEO?

Rozhodla jsem se, že se z každodenního režimu "busy" přepnu do režimu "easy - já se z toho nepodělám" a tím pádem Vám můžu konečně ukázat nové video našeho pokoje. Mám ho se svojí milovanou Šárinkou, která měla v pondělí narozeninky (22) a strávily jsme spolu celej víkend a bylo super! Přibraly jsme každá bezesporu aspoň půl tuny, protože do nás čokoláda jen padala, mňam! Fakt nebudeme dietní typy, fakt ne...

Ale tak zpátky i videu! Než jsem vlastně tenhle ROOM TOUR natočila, vedla k tomu opravdu velice krkolomná cesta. Chtěla jsem točit za sluníčka, až nikdo nebude doma a budeme mít uklizeno. No a vzhledem k tomu, že bylo každý den pod mrakem, já se dostávám domů až o půl sedmé a v pokoji máme permanentně bordel jak v tanku, byl to oříšek. Ale nic není nemožné a Vy se právě teď můžete podívat, jak že si to v Praze vlastně žiju.


P.S. - Já spinkám v té bílé posteli!


You Might Also Like

7 your comments

  1. Velmi pěkný :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Přesně tomu tak říkáme - IKEA STYLE :D

      Vymazat
  3. Máte to tam moc pěkné. My máme doma taky všecko z Ikey.

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: