ZVĚŘINOVÉ HODY

pondělí, listopadu 24, 2014

ZDRAVÍČKO! Blog už pomalu začínal smrdět zatuchlinou, to znamená, že je čas to tady provětrat novým článkem, yay!

Řekněme, že jsem dneska přišla s takovým malým tutoriálkem na zvířecí makeup. Hned na začátek bych chtěla podotknout, (pro všechny hnidopichy) že nejsem kůň, ani liška a ani jiný podobný zvěrstvo - ale jsem SRNKA! 



Začíná lovecká plesová sezóna a já jsem byla už minulý týden na prvním plese, který byl plesem maškarním. Tématem plesu bylo - Ukaž své pravé já. Hned mě napadlo, že bych mohla jít za srnu, protože srny/laně mám prostě strašně ráda. Líbí se mi, jak jsou elegantní, vznešený, čistý a kouzelný. Jsou to pro mě jak posvátný a mám je za nejhezčí zvířata na světě. No a nebo jsem si srnku vybrala proto, protože mám stejně chlupatý a křivý nohy jako ona! =D WHO KNOWS?!




No a teď k tomu srnčímu looku. Takže, na doe makeup budete potřebovat: tři vajíčka, půl kila polohrubé mouky, kypřící prášek, né, tak to né. To je zase jinej návod. Vlastně Vám stačí obyčejné nástroje, které používáte při běžném líčení. Dokoupíte ještě dvě barvičky na obličej - černou a bílou a jste ready. Pak se jen nabílíte. Na spodní řasy nedáte řasenku. Zvětšíte si oči černou tužkou. Uděláte si srdíčkový nos a tak dál a tak dál. Hurá a je tu!

You Might Also Like

6 your comments

  1. Haha, tohle je roztomiloučký.

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě než jsem si přečetla cokoli, poznala jsem srnku :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak srnka mě taky zprvu úplně nenapadla no... :D

    OdpovědětVymazat
  4. Super líčení!:) Jinak plesovka opravdu začíná, narazila jsem na článek jak vybrat správné botky na bál:
    http://magazin.svetbot.cz/47-vyber-bot-pro-plesovou-sezonu-a-do-tanecnich.xhtml

    OdpovědětVymazat
  5. DĚKUJI ZA VŠECHNY MILÉ A ROZTO-MILÉ KOMENTÁŘE OD VÁS VŠECH! :-*

    Moc jste mě potěšili, holky, vážím si toho! :-)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: