,

2014 + ♥ + BIRTHDAY

středa, prosince 31, 2014

Tak a máme tu rekapitulaci, moji drazí a věrní!

Rychlá rekapitulace celého uplynulého roku 2014 na tomto blogu a taky oslava už 3. narozenin od založení Handbag for ladies!

Já ani nevím, jak bych začala.. Nemusím se ani moc zamýšlet a hned mi docvakne, že dvačtrnáct byl hrozně moc zlomovým rokem v mém životě. 
Když to vezmu všechno hezky postupně, tak hned na začátku roku jsem se nedostala na svoji vysněnou školu a ještě nikdy předtím jsem nebyla tolik smutná, jako tenkrát. Musela jsem si tedy najít plán B a všechno udělat jinak. 
Taky jsem přestala chodit pracovat za bar, kam jsem chodila pomáhat už od 16 let. Ke konci tam se mnou byla i Lenny a prostě celkově na to ráda vzpomínám, bylo to fajn. Huaa43! 
Na jaře jsem odmaturovala, docela slušně a skončila pro mě čtyřletá etapa na gymplu v mém rodném městě. Hrozně zvláštní pocit! 
Před, během a po maturitě jsme si s Lenny užívaly volna a fotily jsme jako divé a užívaly si. Měla jsem bezstarostný život s kolem sebe party people. 
A začátkem letních prázdnin se můj život obrátil vzhůru nohama. Nastoupila jsem do nové práce na full time, kde jsem poznala spoustu skvělých lidí a nových přátel. Úplně první zkušenost tohoto druhu. Přestěhovala jsem se do Prahy a měla tu nejlepší spolubydlící Leničku (neplést s mojí Lenny). 
S mojí Lenny jsem v Praze bydlela celý srpen, kdy jsem i oslavila svoje dvacetiny, což je taky přelomovej věk, hůhůů. Nadělila jsem si nový design na blog, který už jsem nutně potřebovala.
Pak začal nový školní rok a já jsem nastoupila na Vyšší odbornou školu hereckou v Praze. Už jsem nechodila do práce, ale do školy a s mamkou se nám prohloubila tradice každodenního telefonátu a zhodnocení dne. 
Pak jsme s mojí Lenny prodělaly menší krizi v odloučení, ale odrazily jsme se ze dna a je všechno zase v pořádku a jako dřív. 
Jedinej můj stoprocentní pražskej člověk je moje spolubydlící Šárka, ona je můj pražskej život, moje hlava a díky ní je pro mě všechno jednodušší. Žijeme si politiku ,,co je moje, to je Tvoje". LOVE
Ve své nové škole jsem poznala neskutečné lidi, které budu milovat až do konce života. Je to taková moje nová rodina, nedám na ně dopustit. 
Mimo to jsem si začala platit soukromé hodiny herectví a je to brané jako taková příprava na přijímačky na DAMU/JAMU. 
V prosinci jsem zase začala chodit do práce, do které jsem chodila v létě a do toho ještě chodím do školy. Naučila jsem se hospodařit s časem. Pozor, to je strašně důležitý, protože máme čas, na všechno, na co my samotní chceme. To jsem se naučila..
Naučila jsem se hospodařit taky tak nějak celkově. Snažím se být spolehlivější, myslím na spoustu věcí, všechno si snažím zapisovat do upomínkové aplikace v mobilu. Strašně často přemýšlím. Poznala jsem zatím tak jednu desetinu Prahy a miluji to tady, to prostě člověka neomrzí. Jsem tady šťastná. Je jen jediná věc, co mi vadí a to, že moje rodný město je od Prahy tak daleko a já nesnáším transport! Grr!

Když si to celý po sobě zpětně čtu, tak si říkám, že jsem strašně málo vděčnej člověk. Co by za to druzí dali, aby měli takovej rok, jakej jsem měla já. No a to jsem triliardu věcí vynechala. a miliardu zapomněla. 

Jo a musím Vám říct, že jsem v sobě za rok 2014 našla novej level lásky. Není to láska sexuální, ale láska, která je spojená s pocitem štěstí a radosti, když máte něco a nebo někoho rádi z nějakého kouzelného důvodu. Já jsem teď tak strašně zamilovaná, že nemám čas být smutná. ..No a jestli někdo řekne, že jsem smutnej člověk, tak je to prostě a jednoduše blábol. Nikdo do mě nevidí tak dobře, jako já sama.


leden

únor

březen

duben

květen

červen


červenec

srpen

září

říjen

listopad

prosinec

Dneska si připijeme na narozky HANDBAG FOR LADIES !





Přeji si aby můj rok 2015 byl ještě lepší než tento letošní. Nic nejde samo, takže proto na sobě budu makat a budu hospodařit s časem. Věřím si, že i sama se sebou budu víc spokojenější a zaplaví mě dobrej pocit. Já ráda žiju hektickej život. No ale jak řekla Arkadinová v Čechovově Rackovi : ,,Nemyslím na budoucnost. Co nás čeká, to nás nemine." Tak se podle toho budu řídit a budu se těšit, co nového mě potká.


Přeji Vám, ať jste v novém roce 2015 pořád strašně zamilovaní, plní energie a hlavně, ať jste šťastní a spokojení! Jo a nenechte se pohltit moderní technologií a někdy taky ten NTB vypněte! Moje články si můžete přečíst zpětně vždycky! =D Takže poselství zní - V novém roce se dotýkejme méně displeje a více svých bližních. Méně ťukejme do klávesnice a více na dveře. A hodně štěstí, lidi!



You Might Also Like

22 your comments

  1. Krásny článok !
    A fotky sa mi najviac páčia :))
    Aj tebe prajem všetko naj najlepšie k novému roku !

    OdpovědětVymazat
  2. Já nějak nemám potřebu tady ty novoroční vzkazy lidí komentovat, všichni říkají to stejný, ale ten konec je přesnej, no...

    OdpovědětVymazat
  3. tá posledná veta je veľmi výstižná! :)
    a nech je tvoja 2015-ka taká ako si želáš:)

    OdpovědětVymazat
  4. Velmi pěkný článek....ségra zrovna spinká, můj přítel a její hrajou hru, takže mám chvilku čas tukat do klávesnice a projíždět oblíbené blogy :D :)

    Přeji ti do nového roku 2015 jen to nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé to je od Tebe pěkný, žes koukla i ke mně! :-)

      Vymazat
  5. Hezký článek. Můžu se zeptat pomocí jakého programu dáváš fotky do kruhu? Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :-)

      Dělala jsem to tady - http://www.picmonkey.com/

      Vymazat
  6. To je krásné poselství! S dovolením si ho přepíšu do svého diáře :). Tak ať jsi v novém roce šťastná! A tvému blogu jen to nejlepší do dalších let!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si ho přečetla v jednom skvělým fejetonu, taky se mi moc líbilo! :-) ..Děkuji moc!

      Vymazat
  7. Krásný článek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji to mě potěšilo, i takhle anonymně! :-D

      Vymazat
  8. Kdysy jsem také dělala příjmačky na Damu a nedostala se, taky jsem to hodně obrečela, ale nakonec jsem ráda za to kam se můj život ubral. Přeji ti hezký rok 2015 a ať se ti přijmačky letos podaří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to je super, žes našla jinou cestu životem, která Tě baví! :-) DĚKUJI MOC! Vážím si toho. :)

      Vymazat
  9. To jsou zase hovna

    OdpovědětVymazat
  10. Tento článek máš opravdu hezky napsaný. Je z tebe cítit radost ze života a láska k lidem, které máš ráda. Určitě buď vděčná za všechno, co máš. Jak říkáš, co by za to třeba ostatní dali.
    Přeji ti, ať jsi šťastná a tu lásku si v sobě uchováš napořád. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to je skvělej komentář, díky moc! :) Já Ti to přeji taky! ;)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: