CHRISTMAS TAG

sobota, prosince 20, 2014



Zdravím všechny mé milé čtenáře, kteří mají chuť si přečíst můj nový článek.
Nechala jsem se inspirovat od ostatních blogerín a rozhodla jsem se, že odpovím na otázky, které kolují celým světem v příspěvcích s názvem Christmas TAG. Když jsou ty Vánoce, tak se naladíme na příjemnou a pohodovou vánoční atmosféru.




  • Jsou Vánoce Tvým oblíbeným obdobím v roce?
  • Jaký je Tvůj oblíbený vánoční film?
  • Jakou vánoční písničku máš nejradši?
  • Tvoje oblíbená vánoční barva?
  • Oblíbená vánoční vůně?
  • Jaký volíš make-up na Štědrý den?
  • Tvoje oblíbené vánoční jídlo?
  • Myslíš, že najdeš pod stromečkem, co si přeješ?



  • Jsou Vánoce Tvým oblíbeným obdobím v roce?
No samozřejmě, že jsou. Nejlepší je, když napadne sníh, protože nemám moc ráda Vánoce bez sněhu. Mám ráda české vánoční tradice a všechnu tu parádu kolem. Přála bych si být milionářka a koupit své rodině a přátelům všechno na co si vzpomenou, i když vím, že Vánoce o tomhle nejsou, ale i tak bych si to stejně přála.

  • Jaký je Tvůj oblíbený vánoční film?
Je to asi trošku klišé, ale můj nejoblíbenější vánoční film je pohádka Hrátky s čertem. Dívám se na ni vždycky s mamkou a už jsme ji viděly tolikrát, že ji známe zpaměti. Už teď se těším, až si ji letos zase pustíme.

  • Jakou vánoční písničku máš nejradši?

  • Tvoje oblíbená vánoční barva?
Já ani nevím, jaká je moje oblíbená vánoční barva. Asi nějaká taková klasika, červená se zelenou, zlatá a nebo bílá jako sníh. Co třeba nemám ráda, tak to je přeplácanost. Nemám ráda barevně blikající vánoční stromečky. Když přijedete k nám do Jevíčka na náměstí, tam najdete stromeček, který je podle mě moc barevný. Taky nesnáším takové ty třásně na stromeček, co vypadají, že je někdo našel na smeťáku. No ale na to se mě nikdo neptal.

  • Oblíbená vánoční vůně?
Je tomu teprve nedávno, co jsem si zamilovala vůni horké hrušky se skořicí, je to nádherná vánoční vůně, úplně to okouzlí. Jinak mám ráda každou vánoční vůni. Vůni perníčků, čerstvých chvojek, vánočního punče, nebo aroma svíček.

  • Jaký volíš make-up na Štědrý den?
Asi to nijak neprožívám, ale zároveň nechci vypadat hrozně, když jsou ty Vánoce, to dá rozum. =D Takže běžný denní make-up. Když by se mi hodně chtělo, mohla bych to trošku oživit a přidat linku na horní víčka a nebo červenou rtěnku. ..Uvidíme, zatím netuším, jak to bude.

  • Tvoje oblíbené vánoční jídlo?
Letos se hrozně těším na bramborový salát a řízek. Ani nééé tak na kapra, ale jako na řízek s bramborovým salátem. Mňam! Už ať je 24.12. !!!


  • Myslíš, že najdeš pod stromečkem, co si přeješ?
No myslím si, že ano, protože se mě rodiče ptali, co si přeji na Vánoce a tak jsem jim napsala seznam a není co řešit. Co mi přinese opravdový Ježíšek nevím, snad to bude to, co si doopravdy přeju.



Doufám, že jste se nechali zlákat vánoční atmosférou a zkusili jste si a otázky odpovídat se mnou. Přeji Vám všem krásné prožití svátků vánočních a hrozně moc pohody a klidu! Krásně si odpočiňte!
 ♥ ♥ 

You Might Also Like

8 your comments

  1. Tobě taky a moc to nepřežeň s cukrovím, ať se v Novém roce vlezeš do dveří vlaku, haha. Už brzo Ti přijdu zredukovat zásoby jídla, neboj a těš se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si říkala, kdo mi tohle píše ..a pak jsi byl jasnej, jako facka!

      Vymazat
  2. odpověděla bych skoro na všechno stejně :))
    http://smiling-emily.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? :-) ..To je dobrý, to mě svým způsobem potěšilo, že to vidíš stejně jako já. :-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: