CHRISTMAS WISHLIST with Parfums.cz

pátek, prosince 05, 2014

Krásný dobrý den, moji adventní čtenáři!

Přišel čas na vánoční přání a můj výběr kosmetiky na parfums.cz. Jelikož mi mamka řekne ,,vyber si co chceš a já ti to pak zaplatím" a taťka v podstatě taky, tak jsem vlítla na moje nejoblíbenější stránky a už to jelo! Nyní mi můj nákup putuje domů a otevřu ho až pod stromečkem. (Nebo tedy asi ho rozdělám už teď, nevydržím čekat) ..A co jsem si tedy vlastně přála? To uvidíte hned níže, dala jsem si záležet a ke každému produktu, který vidíte ve wishlistu, jsem přidala odkaz, odkud jsem ho objednávala a připsala k tomu krátkou story.






PARFÉM - Tak ohledně nové vůně jsem pořád v rozpacích, protože se nemůžu rozhodnout, jestli chci La vie est Belle od Lancome a nebo Dahlia Divin od Chivenchy. Lancome se voním už půl roku a tak nějak ta vůně ke mně patří a mám ji hrozně ráda. Na druhou stranu si říkám, že tenhle parfém má hrozně moc dívek a jestli to už náhodou nechce změnu. Dahlia Divin jsem dala kamarádce před tím, než odjela studovat do Anglie a od té doby ten parfém miluji. Možná to vyřeším tak, že si pořídím vůně obě dvě a nebudu si s tím už dál muset lámat hlavu.

KRÉM -   Právě teď používám jako denní krém Botanical od Mary Kay pro normální až suchou pokožku. Mám hrozně citlivý obličej, tak uvažuji o změně. Dívala jsem se na stránkách parfums.cz a našla jsem tam zklidňující krém pro citlivou pokožku od Biodermy. S touto kosmetikou nemám vůbec žádné zkušenosti, ale docela mě láká, takže jsem si tento krém objednala a jsem sama zvědavá, jak to dopadne. Teď v zimě můj obličej obzvlášť trpí, tak věřím, že to bude lepší.

ŘASENKA - S touto řasenkou mám výbornou zkušenost, už jednou jsem ji měla a super. Mám krátké nevýrazné řasy a tahle řasenka mi pomůže k pravému opaku. Důležité pro mě je, že se nerozmazává a nedělá černé kruhy pod očima, jako většina jiných řasenek, které jsem kdy používala. Díky tomu si můžu nanášet řasenku i na dolní řasy a vše je OK, dokonce i po dvou vyučovacích hodinách na akcobacii se řasenka nehne. To chceš! 

MICELÁRNÍ VODA - Slovo ,,micelární" je pro mě takřka cizí, stejně jako kosmetika BIODERMA. To už jsem vlastně psala u toho krému. Dočetla jsem se o téhle kosmetice jen na vašich blozích, kdysi dávno tuhle kosmetiku používal jeden můj přítel a teď tuhle (akorát zelenou) micelárku používá moje spolubydlící Šárinka - a je moc spokojená. Už se těším, až si budu čistit a odličovat obličej touhle micelárkou na citlivou pleť. 

KAZETA - Kazetka na dekorativní kosmetiku MARY KAY byla moje nejvýše postavená položka v letošním vánočním wishlistu. Bez ní jsem totiž už zvládla rozšlehat jedny oční stíny a tvářenka už mi taky spadla na zem. Jsem prostě šikovná, a proto nutně potřebuji kazetku. To je celý, nic víc!


ŠAMPON - Takže dobrý den, já jsem Diana a používám šampon od L'oréal Elseve, protože mi prostě vyhovuje nejvíc. Preferuji dokonce šampon na barvené vlasy od této značky a to ani barvené vlasy nemám. Prostě mi nejvíc vyhovuje. Většinou mám vlasy po umývání jinými šampony úplně suché. Od Gliss Kuru jsem měla vlasy naopak strašně kluzké a hned se mi mastily. Elseve je zatím zlatý střed a jsem spokojená, že ho mám. Jestli máte podobný problém jako jsem měla já, tak vřele doporučuji.


TANGLE TEEZER - Svůj květinkovaný tangle teezer jsem někde ztratila. Tím pádem potřebuji nový a dokud si nepořídím nový, tak se budu česat tt hřebínkem mojí spolubydlící. Já tomu česání moc nedávám, ale i tak bych mohla mít svůj vlastní kartáč, no ne?


SPRCHOVÝ GEL - Zjistila jsem, že mám obrovskou spotřebu sprchových gelů. Nejsem šetřivá a miluju voňavé sprcháče a peelingy, takže nikdy mi nic dlouho nevydrží. Minulý rok jsem si oblíbila na sprchový gel Dermacol Aroma Ritual - meloun. To byla moje srdcovka. Letos bych ráda vyzkoušela ,,jahodu", na kterou jsem narazila právě na stránkách parfums.cz a když jsem ji hnedala v v kamené drogérii, tak jsem ji nenašla.


BALZÁM - Na tenhle balzám na strie a celulitidu jsem narazila náhodu, ale řekla jsem si, že by mohl být super a tak proč ho nezkusit. V posledním roce jsem rychle přibrala a to se podepsalo i na mém zadku a bocích. Možná, kdybych dřív tolik nežrala, tak bych dnes takový balzám vůbec nepotřebovala. Achjo! =D

Do koláže jsem zapomněla přidat ještě tento - Tělový sprej s granátovým jablkem a mangem, který jsem si také objednala. Není moc velký, tak bude hezky praktický do kabelky a já ho budu s chutí používat co chvilka. Hrozně mě to uklidňuje, když kolem mě něco hezky voní. Silný parfém, který jste viděli hned na začátku článku si sebou brát nebudu, na toaletky za 250,- teď nemám vůbec náladu a těším se, až se osvěžím jen tímhle krásně obyčejným sprejem. 

Doufám, že Vám můj článek přišel dostatečně zajímavý =D ..A taky bych chtěla, aby byl trošku inspirativní a dozvěděli jste se taky něco nového ohledně světa kosmetiky a mně. Tak snad to účel splnilo, to mi řekněte Vy...Budu se těšit zase u dalšího článku. Mějte se krásně a jedna otázka na závěr - Patříte do skupinky lidí, kteří používají/využívají vánoční dárky už předem a nebo dárky uschovají a počkají do Štědrého dne?

You Might Also Like

3 your comments

  1. Pekný wishlist :)
    K tvojej otázke... kedysi som vždy čakal až do Vianoc, než som začala darčeky užívať, no minulý rok som si dala kúpiť knižky niekedy v novembri a nutne som ich "potrebovala" prečítať, takže tie padli oveľa skôr a tento rok som si KONEČNE kúpila zrkadlovku a kto by čakal mesiac a pol na Štedrý deň? :D
    Donny

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám také své přání pod stromeček, ale pak jsem ráda, když mě ten daný člověk něčím překvapí... Z toho mám snad větší radost, než když mi někdo koupí, o co si řeknu. V tom je totiž to kouzlo Vánoc. Vyber si co chceš a já ti to zaplatím je fajn, ale kde je pak to překvapení? Škoda, že Vánoce jsou v poslední době často brané jen jako byznys... :(
    Vánoční soutěž o dekorativku Mabelline a Rimmel
    LadyKerstyn blog
    INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: