POSLEDNÍ ADVENTNÍ

neděle, prosince 21, 2014


A jak jste trávili poslední adventní neděli Vy?


Já už dobalila poslední vánoční dárky, užívám si pohody a klidu v Praze. Jen mě mrzí, že nemůžu být s mamkou. Vy už máte nakoupeno a zabaleno? Já jsem si skoro jistá, že ano, nebo se pletu? Přeji Vám, ať pořádně načichnete tou krásnou vánoční atmosférou a máte se přenádherně. Pokud se učíte na zkouškové (jako bych měla i já, ale zatím jsem nezačala), tak přeji pevné nervy a dostatek trpělivosti. Papík!


You Might Also Like

32 your comments

  1. krásne fotky cítiť z nich vianočnu atmosféru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, jsem ráda, že to na Tebe dýchlo. :-)

      Vymazat
  2. krásne fotky :) my sme dnes zdobili stromček a len tak sa poflakujem, aj keď by som mohla robiť niečo užitočnejšie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůů, já budu zdobit stromek až 24.12 ..dřív se totiž domů nedostanu.

      Vymazat
  3. Taky jsem ještě na koleji a dělám si pohodu sama pro sebe se svíčkou z Ikey a čajem od Teekanne Magig Moments :-) Dárečky už mám nakoupené všechny,ale část chci zabalit až doma,at je v kufru nepomačkám :D Přeju ti hezké Vánoce a zkouškové at je v klidu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jejda, to jsme sestry! Žijeme stejnej život! :-D ..DĚKUJI MOC A NÁPODOBNĚ! :-*

      Vymazat
  4. Skvělý fotky Diuš, <3
    já dneska dobalovala, fotila a po dlouhé době jsem blogovala! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jůů, díky za pochvalu. :-) ..To jsi měla moc fajn pohodičku!

      Vymazat
  5. Krásné fotky :) Dárky zabalené už mám a 4. adventní neděli jsem trávila lenošením, psaním na blog a čtení knížky :)

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ideální stav, není co řešit! :)

      Vymazat
  6. Krásné fotky :)
    To já už mám většinu taky zabalenou, dneska jsem konečně ozdobily stromeček, ale ještě potřebuju na nákupy pro nějaké nezbytnosti :)

    smiling-emily.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti. :-)
      Byla jsem dneska nakoupit v Kaufu a pořádně jsem se zaopatřila na dlouhou dobu! :-D

      Vymazat
  7. Krásné fotky, ty ponožky jsou sladký :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že na Vánoce udělají radost. :-)

      Vymazat
  8. Povedene fotky.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. niektoré darčeky nemám ešte ani kúpené :D :D

    http://novybloggg.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky, já teda dnešek strávila ještě úklidem a potom u filmů a knížky. Dárky už mám zabalené pár dní :) a super ponožky, kde si je sehnala?

    www.nicolwernerova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsem taky právě dočetla jednu knížku a vůbec jsem ten konec nepochopila, tak jsem z toho rozhozená! :-D ..Ponožky jsou dáreček pro spolubydlící a koupila jsem je v Primarku.

      Vymazat
  11. Ahoj Diuš, dárky mám, ale balícího papíru se mi nějak nedostává... :D

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Prekrásne fotky. Užívaj si predvianočnú atmosféru :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. ahoj :)

    pozývam ťa na moju giveaway o výrobky H&M, ak máš chuť klikni a zapoj sa :)
    http://lookjournals.blogspot.sk/2014/12/xmas-giveaway-h-treats.html

    XOXO
    lookjournals.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: